<!--QuoteBegin-TantGron+2 Jun 2006, 12:33 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (TantGron @ 2 Jun 2006, 12:33 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Tyvärr verkar det som om de seriösa hojkillarna är och tävlar i Halmstad just denna helg. Lite surt, där är det 5-6 pers som ganaterat skulle ha hakat på annars...

Mr X sa dock att de skullle komma över om de inte lyckades kvala in, så vi håller fortfarande hojbokningen öppen
trots att inte en ända tvåhjuling anmält sitt intresse här ännu![/quote]
Menar du helgen den 16:e juli?? Då är vi inte i Halmstad (egentligen Falkenberg men jag sa Halmstad för att fler vet hur långt bort det är)

. Det är
18/6 vi är i Falkenberg och hinner inte hem till den 19:e.
Den 16 juli har vi inte race utan den
22:a juli, och då är det Karlskoga som gäller. 16 juli kanske kan passa men det har jag inte snackat med dom andra om ännu.
För övrig så tror jag inte att man kallt kan räkna med att få så många tvåhjulingar att anmäla sig om man bara lägger en blänkare här. En kontakt till någon av dom "seriösa hojkillarna" så den kan sprida ordet kanske kan vara på sin plats. Jättefint forum ni har här men det går ca 6 månader mellan mina besök och då tror jag att jag hänger mest här av "dom seriösa"
BRA initiativ annars att boka ett datum! :clap: Vi kommer förstås om det bara är möjligt.
EDIT: Jag skrev 6 månader bara på höft men nu fick jag se att mitt senaste besök var: "Välkommen tillbaka, ditt senaste besök var 5 Oct 2005, 15:03"