TBV Thomas wrote:
Twist_Turbo wrote:
Gregers gammla grejer dedär. skoj att någon håller dom i liv!

men fyfan för å köra bilen på väg med dom där sakerna! :S å e nog bäst att du inte far ut i skogen å kör offroad.. värdelösa i terräng jänkarna.. tro mig, vi har testat..
http://www.garaget.org/video/s42b2ffl2nn8Nu vet jag inte riktigt vad du snackar om men kul att du visar intresse. Det finns inget på denna bil som är gregers
Och det med att den är värdelös i terräng får du nog tyvärr ta tillbaka.
Om ni ansåg den vara dålig satt problemet bakom ratten. Eller fel på bilen.
Jag var senast förra veckan på en leråker med ca 25-30 cm djup lera och det gick som en dans.
Detta svar är allt annat än drygt. Säg vad fan du vill.
Tack ni andra för att ni verkar förstå att viss irritation uppstod hemma hos mig. Tommy, du låt min PROJEKTtråd vara i fred. Vill du nojsa snacka eller bara vara en idiot är du välkommen att ringa mig eller fast besöka mig. Du vet var jag bor. Meddela före så jag hinner sätta på kaffe.
Jag förstår att du trodde det var gregers gamla grejer, men som änkan skrev det står ju klart och tydligt här på forumet var jag köpt bilen och att den var så när jag köpte den. Och efter att jag första gången påpekade att det inte var Gregers grejer borde du accepterat fakta och insett: jaha det tillverkades flera superliftkit samt flera Irok däck i just samma dimension som vår vän Greger hade.
Enough is enough.....
Nu hoppas jag att denna tråd kan fortsätta som det från början var planerat, en liten tråd om vad jag gör med den lilla redneck pickisen.
PS ett tack till volvomannen för hjälpen sist