<!--QuoteBegin-TantGron+20 Sep 2005, 21:27 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (TantGron @ 20 Sep 2005, 21:27 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Jag kanske kan ge ett handtag på fredag kväll, men jag har lovat bort mig på middag så jag är inte säker på när jag kommer ifrån. Vilken tid skulle det vara aktuellt i så fall på fredagen?
Kan säkert komma på lördagen annars, men kl 06.00 är nog inte riktigt min tid... 09.00 funkar bättre däremot. Sedan är jag förbannat lat också, så råkar du ha en chefsposition ledig som går ut på att peka och domdera så är jag rätt person!

Kan du ge lite mera tider? [/quote]
Du har väl läst inbjudan?

Ska du köra ska du ända vara där rätt tidigt...
Fredagen vet jag inte så mycket om... men på dagen brukar de fara runt och lägga upp överklädda skyltar och lite annat smått. Får du ledigt på dagen är dom nog skitglada om du ställer upp.
På lördag samlas de som hjälper till vid 6-tiden. Då stängs vägen av (bommar för) och skyltarna dras av (för trafiken), drar el, några börjar köra runt med en fyrhjuling och gnida ut gummi som släpas efter, stora däcktravar i dikena, inhägnad för publiken, sopa lite bana i starten, vänta på tidtagningskillen och hjälpa honom med utrustningen (går åt några muppar), osv osv... Rätt lugnt egentligen. Frisk luft så man piggnar nog i rätt fort.
Men bra om flera visar intresse... behövs folk. :-/