<!--QuoteBegin-Lee+9 Aug 2005, 00:22 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Lee @ 9 Aug 2005, 00:22 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-edvard+8 Aug 2005, 11:56 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (edvard @ 8 Aug 2005, 11:56 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Edit: Nu vet jag. Tänker inte berätta här men karln har tidigare visat prov på bra bilsmak! [/quote]
Varför har han bytt ner sig då?

"Jag vet men jag tänker inte berätta". Haha, du glömde att avsluta med "pilutta dig".
<!--QuoteBegin-MickeM+8 Aug 2005, 15:38 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (MickeM @ 8 Aug 2005, 15:38 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Meh!? Vad är det då? Ser ut som en vanlig BMW. Hur kan man lägga ut 150.000
på en bil som ser ut som alla andra? :blink: För att den inte äääär som alla
andra? B) Är det en M5 eller vad är det?[/quote]
Håller helt med om det du skriver. Det är säkert en fantastisk bil att köra, men den ser ut som precis vilken annan bmw som helst förutom att den har fler avgasrör och ett kjolpaket. Jag hade köpt en Porsche. [/quote]
Alla vill kanske inte skrika med att de har en snabb/dyr/exklusiv/(etc) bil utan vill ha en sleeper med trevlig prestanda ändå.
En porsche på åland (997,996) känns mer onödig än en M5a då du inte kan utnyttja dess underbara egenskaper ändå. M5an får du ju som tidigare påtalats iaf plats med 4 personer i. Bekvämt! Brorsan kunde sitta bakom mig bekvämt då vi provsatt M5an i somras. (han 2.04 jag 1.99). Vill man flasha är ju porsche helt klart märket man skulle välja.
Skulle nu åland ring finnas är frågan fall man inte skulle köpt just en Porshe eller en M3 CSL för de pengarna. Men det är ju bara vad jag skulle gjort.
Sen att det är stor skillnad på en M5a o en vanlig 530 då du ställer dem bredvid varandra är ju en annan femma