<!--QuoteBegin-Viper+11 Dec 2004, 21:54 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Viper @ 11 Dec 2004, 21:54 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hej på er.
Alla Europa sålda Vipers dvs Chrysler Viper hade orginal sidepipes, men i vissa Europa länder så bytte de avgassystemet till nån form av Europa modell så att utblåsen blev bak. Chrysler Viper har även metriska mätare, mindre effekt, bältena på fel sida och inget extra bromsljus på targabågen. Men de flesta av de modellerna har bytt tillbaks orginal sidepipes.
Men har man som jag Dodge Viper som då inte är europa modellen så är det helt ok med sidepipes eftersom de bilarna kommer som flyttgods eller import.
Vem som helst får väl ha utblåsen på vänster sida, dvs sidan bort från trottoaren.

[/quote]
Aha! Då vet jag lite mera! Vette tusan fall jag vinner så mycket på att ha det på vänstra sida jämfört med att ha det rakt bak. Måste ju över drivlina o böka då. Skulle det gå ut till höger hade det vart smidigt.