<!--QuoteBegin-TantGron+22 Sep 2005, 13:48 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (TantGron @ 22 Sep 2005, 13:48 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Mr X+22 Sep 2005, 12:26 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Mr X @ 22 Sep 2005, 12:26 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-TantGron+21 Sep 2005, 23:13 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (TantGron @ 21 Sep 2005, 23:13 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->En helt ovetenskapig tanke ang. fällningar från bensinen:[/quote]
Varför rekommenderar man då fuel stabilizer för att stoppa bildning av fasta produkter som bensin ger och som sätter sig i insprut/förgasare vid avställning inför vintern.
Hört talas om kristallbildning i bensinen.
<a href='http://www.por15.se/skikart12.htm' target='_blank'>Fuel Preservative & Stabilizer</a> [/quote]
Vad jag menade var att mitt bot mot fällning var helt ovetenskaplig, dvs otestad. Det var bara ett ett råd jag fantiserade ihop. Om du säger att bensin och tillsatser delar sig från varandra så ifrågasätter jag det inte det minsta!

Ursäktar att jag var otydlig. [/quote]
Kanske det var jag som läste lite slarvigt