tjena!
Som rubriken lyder har jag ett litet problem med mitt larm. Har en rover 220 turbo med original larm och eftersom rover gick i konkusr för X antal år sedan så e de lite svårt at få fram info om dom, så därför tänkte jag höra om de kanske e ngn annan som haft liknande problem.
Så, de började i juni när jag skulle starta up bilen för sesongen, starta fint och allt men när jag stängde av den och sedan skulle starta den igen gick larmet igång och start spärren slog på. den gången räkte de me att bara nolla larmet och sedan gick de fint igen, men sedan lyckades jag glöma stereon på vid ett senare tilfälle och bateriet drogs tomt, och efter de här startar den inte igen pga att larmet inte går att reseta, de värsta e att den larmar inte på dörranra som den ska utan bara på tändlåset men central låset ger signal som de ska när man låser upp de...
så om de e ngn som haft liknande bekymmer lr vet ngn som kan larm bra så hör gärna av er.
tänkte att jag skulle slänga in en bild me för er som undrar hur 220 turbon ser ut.