<!--QuoteBegin-BlaaBMW+19 Aug 2005, 09:59 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (BlaaBMW @ 19 Aug 2005, 09:59 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Dom säger på Bilmacken att Motul är bäst, kanske har något att göra med att dom säljer den? Nej, skämt å sido så lär den vara bra. Jag kör med Lockheed (tror jag det var) och den fungerar helt ok den också.
Kolla att du har ordentligt med beläggning kvar på bromsbeläggen, ordentligt med mönster på däcken (annars kan det bli lite halt... tro mig, jag har provat), byt olja (gärna i växellådan också) samt kolla efter oljeläckage. Och ta med hjälm.
Sedan får du inte ha någe lösa föremål i bilen. Inte ens en vattenflaska. Och kom ihåg att spänna fast batteriet! [/quote]
Perfekt, mycket bra checklista!
Det var faktiskt på Bilmacken som jag blev rekommenderad Motul, men jag har även läst att många i hondaforumet använder Motul. Det duger säkert åt mig

Ang. oljebyte: Är det verkligen värt att byta oljan, den var p åservice i april, och jag har inte kört vidare mycket... inga längre sträckor iaf. Och även byta växellådsoljan på en -03:a? Hur skulle du göra? Det är inte för pengarna, utan mest av lathet...
När du säger hjälm, syftar du på ett vanligt "vurpollon" då, eller ska man ta en ordentlig mc-hjälm?
Micke: Hur ska vi få dig på bättre tankar? Jag vet, <a href='http://www.toralf.de/dtm/two.wmv' target='_blank'>den här är för dig</a>!