Fabben wrote:
Jag hinner inte få någon bil klar, men jag ställer jättegärna upp som funktionär. Behöver du/ni hjälp med planering eller något före racet så kan jag försöka hjälpa till med det också.
tfn: 0400679444
Härligt Fabben, man tackar! Jag lägger till dig direkt till ordningsmanalistan, skulle du möjligtvis kunna pm:a mig dina personuppgifter så har jag dom tills ordningsmyndigheterna vill ha listan?
MickeM wrote:
Hej hopp! Jag är funktionär -> fota.
Låter fint micke, men säker på att du inte vill köra?
Cambudgie wrote:
Jag ställer upp som funktionär.
Tackar man för! Jag borde ha dina personuppgifter från i fjol om jag inte är helt ut och cyklar.
Elin wrote:
Jag vill köra, köra
Men som förra året så hjälper jag gärna till med att fixa i ordning före och efter och diverse annat vid behov
Du ska få gasa så du får skavsår MELLAN tårna!
Uppskattar erbjudandet, funkade fin-fint i fjol.
edvard wrote:
Jag kan säkert ställa upp som funktionär om jag inte kör!
Suvve! Som EvilElin nämnde ovan så _måste_ inte det ena utesluta det andra: Finns en hel del som ska ställas i ordning på morgonen, men om man tänker köra också så kan jag tyvärr inte sätta upp personen i fråga på listan.
320iT wrote:
Jag är helt med på å köra jag! Å i år ska jag va betydligt snabbare så man slipper kärringnamnet igen... heh...
Tyvärr kommer nog alla att klara sig undan flicknamnen i år, om inte Rickards ersättare har samma sorts humor!
Kul att du kommer och kör!
BlaaBMW wrote:
Garage änkan wrote:
Är det någon åldergräns på detta ? Får det vara vad för fordon som hellst ?
Besiktat, registrerat, försäkrat samt giltigt körkort skulle jag anta?
Åldersgräns neråt, men inte uppåt!
Syftet med konbanekörningen är att vem som helst med körkort och en en besiktad, registrerad och skattad bil ska kunna vara med och ratta! Och tjejer är extra varmt välkomna, ni kan nog faaan busa till nig också!
Moz wrote:
Yes yes, jag e med.. hoppas jag iaf.
Jag hoppas innerligt att du och Valle har möjlighet att närvara, det blev kalasbilder i fjol! Utan bilder och film så är det ingen som kommer ihåg händelsen efter några dagar. Jag jobbar på att få låna en skylift för fotografer och filmare, är det något som kunde intressera?
BlaaBMW wrote:
Jag filmar/kör gärna. I värsta fall (om det saknas folk) kan jag hjälpa till som funktionär.
Tack Blaa, men ingen som vill köra sska behöva avstå för att vara funktionär, gasa kommer före. Men uppskattat erbjudande!
MickeM wrote:
Scooter Mannen wrote:
BlaaBMW wrote:
Garage änkan wrote:
Är det någon åldergräns på detta ? Får det vara vad för fordon som hellst ?
Besiktat, registrerat, försäkrat samt giltigt körkort skulle jag anta?
Nån annan som vet hur det är med åldergräns o fordon..tänkte juh nu att det var juh en go-cart med förra året så hur edet ?
Tror det är tävlingslicens som gäller i samma nivå som körkort.... nån som kan hålla med? =) Antingen eller alltså.
Gocarten var med enbart för uppvisning med specialtillstånd, lika så banpreppade CRXen och LoCosten.
Cameero wrote:
Kanske man försöker ta sig runt i år med...
Det är ett krav!
Hoppas innerligt att du har möjlighet att komma. Kanske lura gumman på att kränga runt Hitler, man får vara flera om samma bil...
Jag håller även på och fantiserar om att kunna ha en läktare i år, skulle inte det vara ett lyft!?ÅMK lär ha en, men tyvärr så har jag fått höra att den inte lär var den enklaste att montera, skall enligt utsago ta 15 timmar... Men om man får ihop lite gäng kvällen före som tycker att det är en bra idé kanske det år at geomföra?
Vad tycker NI; med eller utan läktare?