VW yes! Brukar ju va fylld med bilar o grejer.
Konbanerköningen: Kul evenemang, det var välarrangerat. Men där är det också brist på arrangörer samt deltagare. Tror inte det är nåt problem få tag i folk som vill arrangera, bara det blir tillräckligt med folk så få pers inte hamnar på allt. Deltagar-antalet är väl svårare... Är väl inte helt omöjligt om några ivriga jagar på folk. =)
Daglösa: Det lämnades över till nån som vill dra det, finns underlägg för allt, bara att fixa. Så... där är det brist på arrangörer. =) Vart ju inget 2012 för att ingen visade intresse.
Bilutställningar... brukar väl vara varje år. VW, Ford, Oldtimers, säkert nån till. Italienska har väl inte vart senaste åren (kanske för att en av arrangörerna flyttade till Tyskland).
Bilträffar... hmjo.. minns dem från mitten av 2000-talet.. skoj i början... sen blev iaf jag lack på att folk muttrade över att de ville att det skulle anordnas en massa så att det skulle vara värt fara på träff. Tror dom missade pointen med träffarna...
Folk vill att andra ska fixa, men vill inte själv fixa. Vi är för få på Åland!
Men visst anordnas det träffar. Veteranbilsgänget har träffar. MC-folket i olika grupper. Skulle det bli som vana att folk med bilintresse började hänga på ett ställe samma kväll i veckan under sommarsäsongen skulle det säkert bli lite kul. Typ uggla på nån mack eller vid nån kiosk varje fredag. Vad vet jag.
Dagens folk är så krävande och hinner inte.
Jobba utan lön är ju inge kul har man hört... då har man valt fel hobby om man ska ha betalt. Då jag var med och arrangerade diverse evenemang, så nog hörde man nån gång "vad får man för att vara med o köra då?"
Vad mer är på gång 2013 då? Vinterpsrinten har varit. Rallysprinten blir som vanligt. Nåt mer vi vill ha samt vet att blir? Dragrace säkert.