Jag har ju en parkflyer! En Ultimate. Och den är hel igen nu efter att
ha flugit i Godbyhallen och kännt på väggar två ggr
Så jag var
först med Parkflyer 2007. Jag beställde en Slowflyer men det kom
en Parkflyer
Depron-variant. Eller flatout som de också kan heta.
Slowflyer är lätta, typ 150-200 gram och parkflyer är tyngre och
kraftigare, min väger 350-400 gram. Ultimate är en dubbeldäckare
och som med bensinarna så har dom mindre vingspann fast de är
i samma storleks-klass som enkelvingade flygen. En enkelvingad
parkflyer blir uppemot 80-100 cm i vingspann. Parkflyer behöver
inte vara depron.
Min Parkflyer...
http://www.motorportalen.net/phpbb/viewtopic.php?t=2979
Och dessutom har ju jag en Sukhoi SU-27. Shade har två st
Sukoi SU-27... så nog har folk haft Parkflyers år 2007 redan.
Min Sukhoi:
http://www.motorportalen.net/phpbb/viewtopic.php?t=2966
Shade köpte i fjol (eller 2006?) en Cessna 182 parkflyer, som
jag nu har... som ska vidare.
Så Mr X, du är ju helt ute o cyklar