Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Thu 28 Mar 2024, 22:48

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Tue 24 Apr 2018, 22:31 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Videolänk igång!

Och så lyser resten så det verkar funka så pass långt iaf.
Det finns en enda kontakt och det är XT60-kontakten, resten är lött.
Nu väger allt 295,9 utan RC-mottagare och LiPo. Så det ser ut att hamna på ca 305 + LiPo (110), dvs 415 g slutvikt.
Ska beställas annan videokamera med högre upplösning som lär ska ge klarare bild också.
Har bara en FatShark 600TVL nu.

Attachment:
IMG_2138.JPG
IMG_2138.JPG [ 114.7 KiB | Viewed 11115 times ]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Thu 26 Apr 2018, 19:48 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Färdigbyggd!

Bara programmeringen kvar nu.
425,6 gram flygklar med ack.

Attachment:
IMG_2140.JPG
IMG_2140.JPG [ 152.47 KiB | Viewed 11104 times ]


Attachment:
IMG_2141.JPG
IMG_2141.JPG [ 138.74 KiB | Viewed 11104 times ]


Attachment:
IMG_2142.JPG
IMG_2142.JPG [ 216.86 KiB | Viewed 11104 times ]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Thu 26 Apr 2018, 19:54 
Offline
Motorportalare

Joined: Thu 15 Sep 2016, 15:25
Posts: 889
Location: Mariehamn
Kör: Halta Lotta
Stiligt!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Sun 29 Apr 2018, 13:05 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Men inte tillräckligt stiligt... ;-) RC-mottagaren är flyttad så nu ser den ännu mer clean ut.
RC-mottagaren var lite väl utsatt. Ska ta mig an FC-konfiguration som nästa pyssel.

Attachment:
IMG_2143.JPG
IMG_2143.JPG [ 221.28 KiB | Viewed 11090 times ]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Thu 03 May 2018, 20:54 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Inte lätt ställa in denna... har en del bekymmer. Låter den ligga ett tag så kanske jag ork testa mer.
Problemen/frågetecknena:
1. Motorriktningen i KISS FC lär ska vara ställbar?
2. Lutar jag quden i GUI så lutar den rätt men lutar sen åt ett annat håll!?
3. ARM, hur får jag det att funka? Har ställt in men inget händer.
4. Flight modes... har ställt in Level om jag drar en switch emot mig. Vad är det annars? Finns det bara två lägen? Fattar inget.
KISS är enkelt för det är bara att köra default och flyga, men det är så enkelt så jag fattar ingenting. Naze32 var mer krångligt, men där fattade man för det fanns mer att göra.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Sun 13 May 2018, 10:32 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Flugen!

Jag fick ordning på denna i förrgår och igår inför flygningen igår. Det mesta iaf.

I den vyn där man ser rates osv och en 3D-simulering av quaden så låg den och roterade och vred sig i alla led.
Såg att samtliga mittlägen var på ca 1515 så jag subtrimmade ner dem (roll, tilt och yaw) till 1500 och då var allt rock solid.

Arm-problemet... satte ARM på Low och ställde in switchen på 1000-2000. Men när jag slog switchen på low enligt mig,
så vart den inte 1000, utan 2000. Reverserade i radion... Doh! Men den armade ändå inte.

(samtidigt satte jag Level till Low och reverserade så Low = 1000 där också, och inte 2000 som jag hade först...
doh igen, man borde fatta att 1000 är low och inte 2000)

Sen såg jag i den vyn där man ser RC-utslagen, att throttle inte alls var 1000 utan 1100-nånting. ?! Det var den inte före reset,
nåja, jag trimmade på sändaren ner detta så det blev 1000. Hade nog gjort det före reset också, men om man inte har koll på
Low och High vs 1000 och 2000 så blir det ändå inte rätt, fast jag flippade switcharna i alla lägen. Men, men, missade säkert
att ha allt i rätt läge när jag anslöt acken.

Nu armar lillskiten och allt beter sig som det ska... nästan.

I "data output"-fliken lutar den fortfarande åt fel håll långsamt. Dvs lutar jag quaden fysiskt framåt 45 grader så lutar den sig
sen sakta mak mot höger 45 grader och stannar där. Samt tvärtom. Och lutar jag bakåt så lutar den sig sen sakta mak till
vänster och håller sig där med 45 graders lutning. I dont fatt.
Den gör samma när jag flyger. När jag flyger framåt en längre stund så börjar den mer och mer luta åt höger. Lutar jag vänster
när jag gör en sväng så börjar den mer och mer bromsa in eftersom den börjar luta. Aningen irriterande. Och när jag ska rolla
höger för att svänga åt det hållet så börjar den mer och mer räta ut sig framåt. Får tvinga den ur dessa lägen. Så nej, den flyger
inte som det ska, än. Har ingen aning vad jag ska göra åt detta.

Sen det där med switch för Level. Jag har inte kruxat i 3D. Så när jag slår om switchen för Level till Low (1000) så blir det Level.
Men vad det är annars, det vet jag inte. ?! Man kan välja Low och Low+Medium. Antar att det är om man använder en trelägesswitch.
Märkte igår att det är Rate-läge om man inte har i Level-läget.

Jag vet inte hur andra fått upp inställningar i sina KISS GUI för att ändra rotationsriktningen på valbara motorer.
Kanske en feature som fanns på tidigare versioner av GUI, jag har nu den senaste, hur man nu ska gilla det.
Så jag måsta löda fast den där rotation-lödbryggan på två av ESCarna.
Gick lätt att skära upp ett hål med skalpell i den genomskinliga krympslangen och tejpa över.

Videolänken har bra bild. Men märkte av lite skevningar i bilden när jag var längre bort.

Flög 6 minuter blandad flygning, mest lugn.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Sun 13 May 2018, 21:07 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Hur ska jag lösa mitt lutande problem...

När jag lutar fram quaden så rör sig diagrammet som det ska.
Men 3D-visningen visar att quaden lutar framåt som den ska, men under 6 sekunders tid så vrider den sig åt höger istället, samma lutning.

Attachment:
KissFCProblem.jpg
KissFCProblem.jpg [ 123.24 KiB | Viewed 11055 times ]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Sun 13 May 2018, 22:02 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Se bilden ovan...

Till vänster (där nere) ser man gyroscope- och accelerometer-värdena.
Det som jag undrar över är varför accelerometer Z är högre upp än de andra (mörkgröna linjen), den står på 1, de andra på 0.

För att testa:

1. Förändring genom att rotera åt något håll:
Roterar jag runt roll-axeln (X-axeln) så ökar/minskar Gyroscope X beroende på vilket håll jag roterar.
Roterar jag runt pitch-axeln (Y-axeln) så ökar/minskar Gyroscope Y beroende på vilket håll jag roterar.
Roterar jag runt yaw-axeln (Z-axeln) så ökar/minskar Gyroscope Z beroende på vilket jag håll jag roterar.
De verkar bete sig som det ska, de känner av förändringen medans den görs, stannar jag upp så faller värdet tillbaks till 0.

2. Förflyttning som mäts av accelerometrarna:
Rör jag quaden åt höger/vänster så ändrar Accelerometer X efter det men far tillbaks.
Rör jag quaden åt fram/bak så ändrar Accelerometer Y efter det men far tillbaks.
Rör jag quaden åt uppåt/neråt så ändrar Accelerometer Z efter det men far tillbaks.
Helt OK! Så ska det ju vara.

Det känns som att hårdvaran funkar, men inte mjukvaran. Eller hur?

Sen till den delen där det skumma börjar hända...

3. Gyrot känner av vart det lutar.
Om jag lutar quaden 90 grader till höger runt X-axeln så ökar Accelerometer X från 0 till +1 (-1 om jag lutar 90 grader till vänster). Helt OK!
Om jag lutar quaden 90 grader framåt runt Y-axeln så ökar Accelerometer Y till +1 (-1 och jag lutar 90 grader bakåt). Helt OK!
Sen kommer vi till det jag inte fattar... Accelerometer Z (den är inte 0, den är +1!!!). Jag skulle tycka att om jag roterar quaden 90 grader medurs runt Z-axeln så ska Accelerometer Z öka från 0 till +1. Men det gör den inte, den är +1 redan.

Och det skumma nr 2...
När jag lutar 90 grader åt höger, vänster, framåt eller bakåt så minskar Accelerometer Z från 1 till 0.
Lutar jag ytterligare 90 grader så minskar Accelerometer Z från 0 till -1.
Dvs Accelerometer Z = 1 när quaden är rätt väg och -1 när den är upp och ner.

Och det skumma nr 3...
När jag rör på quaden runt de olika axlarna och hit och dit så ändrar värdena vartefter. Och när jag slutar röra den så stannar värdena upp. Men i 3D-bilden fortsätter quaden rotera till sin felaktiga position. Utan att värdena i grafen ändrar. Detta tar ca 6 sekunder. Varför ändrar det inte direkt? Varför kryper det?

Ser man på värdena under Other... där finns AngleX och AngleY.
De är på 0 när quaden ligger plant.
Lutar jag till höger runt X-axeln så blir AngleX = +90 grader. Helt OK! (men AngleY ändrar sakta från 0 till -180)
Lutar jag till vänster runt X-axeln så blir AngleX = -90 grader. Helt OK! (men AngleY ändrar sakta från 0 till +180)
Lutar jag framåt runt Y-axeln så blir AngleY = +90 grader. Helt OK! (men AngleX ändrar sakta från 0 till -180)
Lutar jag bakåt runt Y-axeln så blir AngleY = -90 grader. Helt OK! (men AngleX ändrar sakta från 0 till +180)

Huuur kör man in ny firmware? Finns ingen knapp för det i denna GUI för att ställa in KISS FC. Men i denna GUI kan man uppgradera ESCarnas Firmware. Jag kör nu KISS FC 1.2 men har 1.3 nedladdad.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Mon 14 May 2018, 21:00 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Tydligen är 1 och 2 normalt.

Och det är samma i Acro- och Level-läget.

Och jag har plockat isär quaden och spridit ut delarna i fall något skulle störa, ingen skillnad.

Att uppgradera firmware är på tok för krångligt för att jag ska orka börja göra det.

Ska jag måsta slänga bort hela quaden igen?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Thu 05 Jul 2018, 22:34 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Såg att nån till hade samma problem i GUI-programmet... men vi hade fått frågan om den ändå flyger OKej med tanke på att det bara är visningen som är vrickad. Så... eftersom jag endast flugit vid ett tillfälle och de då blåste rätt rejält, så ska jag väl testa igen och se. Men det blåser ju bara... och man får inte flyga hemma längre pga att man vill följa reglerna.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Wed 11 Jul 2018, 11:41 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Eftersom DJZimon verkar flyga lite nu och då så blev jag lite taggad (SMSa mig om du vill ha nytt lösenord). Så nu är lillskiten ihopmonterad igen och redo för flygning. Gått igenom allt. Bara ladda och flyga och se om det där märkliga fenomenet kvarstår eller om det bara är i GUIen det ser knäppt ut. Dvs lutar quaden framåt och det gör den i GUI också men börjar sakteliga luta höger och håller sig sen i samma vinkel, men till höger. Samma i alla riktningar:
- Lutar framåt -> Lutar till slut höger
- Lutar höger -> Lutar till slut framåt
- Lutar bakåt -> Lutar till slut vänster
- Lutar vänster -> Lutar till slut bakåt.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Fri 13 Jul 2018, 21:07 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Flög QAV-X idag. Rätt kul när bilden inte vibrerar och det mesta verkar funka.
Lite som behöver förbättras:
- Den ylade till som sjutton varje gång jag punchade, råkade landa lite snett (samtidigt som jag tog av mig goggles, smart) och skrota en propeller, Bytte propeller och sen var problemet borta. Så det var väl obalans eller så slirade just den proppen. Oljudet borta (det ekade över fältet tidigare).
- Har ingen dämpning under motorerna, tror det var vanlig svart eltejp som skulle funka mellan motorer och ram, tips från DJZimon. Ska kika på det.
- Flög första gången med Rate/Acro-läget på riktigt idag, men de där utslagen är lite ketchup-artade så där får jag finjustera en del
- Det jag stör mig mest på är att om jag flyger full spätta rakt fram i Angle-mode så vänder den sakteliga och flyger i en enorm cirkel, typ några hundra meter i diameter... WTH!!!? Måste testa mer.
- Fästa kameran, den rör sig så lätt så ibland lutade bilden nästan 45 grader

Flyger 6,5 minuter och drar ur cellerna till 3,75V. Så 6 min är bra, men man ska ju tillbaks och landa också.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Mon 23 Jul 2018, 23:31 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Fick tips om att strunta i Level-mode och endast flyga Rate/Acro. Då ska detta driftfel inte existera.
Så det blir väl att testa nån dag när någon annan flygare tar sig ut och flyger lite quad.
Flög efter en "bana" förra gången och det kräver lite precision att flyga efter en sådan.
Man måste anpassa hastighet och "planera" svängarna så man inte hamnar för långt ut osv.
Höjden är lätt, flyg lågt bara. Flyger man högt så är man mitt i allt mycket längre bort och högre upp än man tänkt sig.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Sat 16 Feb 2019, 09:37 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Sportlovsstatus...

Är helt flygklar. Det enda som återstår är att den lutar lite märkligt i stabiliseringsläget. Ska testflygas mer bara snön försvinner, men då i full acro-mode för att se om felet är där också. Jag vet inte hur stort FPV-racing blir 2019, men den är nog till salu. Annars tänkte jag flyga den under säsongen, för dom är ju rätt kul att flyga med andra. =)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Sat 02 Mar 2019, 20:31 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Lumenier QAV-X Charpu - Flygklar 2019!

Eftersom jag har planer på flyga denna efter DJI F550 så måste den kollas upp att allt är OK.
Den funka senast, men gick igenom lite, man vet ju aldrig. Flygklar!
Det enda luriga kvar är att den börjar luta lite åt annat håll när man flyger åt en riktning, sakta.
Men ska testa i Rate kommande flygningar, tips från andra KISS-flygare. (FC och ESCs heter så).
Hoppas fler flyger FPV-racing i sommar...

Attachment:
IMG_2474.JPG
IMG_2474.JPG [ 268.39 KiB | Viewed 10253 times ]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Mon 29 Apr 2019, 23:11 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Flög denna ikväll. Den vred sig förr i Horizon eller Angle mode när man flög rakt fram. Men i Rate-mode verkar den funka. Måste flyga lite mer dagtid och se. Bildkvaliteten är inte direkt högupplöst (FatShark 600TVL i nosen bara) och den klarade inte så bra solljus samt skymning. Annan kamera skulle nog göra susen. Och enklare paket att släpa med sig när man ska flyga FPV-racing. :-) Ni som vet om min stora väska... det är en del att släpa!!! Behöver ju inte så mycket egentligen. Sändare + goggles + mottagarack + mottagare + quad förstås. Måste få till enklare paket för detta.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Wed 01 May 2019, 15:04 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Funderade nästan på ge upp FPV-racing helt eftersom intresset är så lågt på Åland och att man måste flyga mer än jag gör för att man ska bli bra på det. Dessutom så skulle det säkert vara klokt att minska bort en "hobby-gren" inom RC för att hinna bättre med alla andra. Jag har till på det en 3S-quad (QAV-X i denna tråd) och inte kan en sådan matcha 4S-quadsen som andra satsar på. Jag har 8 st 3s 1300-ackar så jag har ju så jag kan flyga. Men jag har ingen reserv-quad. Dessutom är bilden dålig för jag flyger med en vanlig äldre FatShark 600TVL-FPV-kamera samt FatShark-goggles från 2010.

Så...
Bara för att hålla kvar FPV-racandet OM det nu dyker upp nån annan flygare (eftersom ingen vill köpa min?) så funderar jag på byta kamera till en modern ny bra (den går ju att använda i annat) och även goggles till något nytt bra (som också kan användas till andra flygedoningar). Och om jag skulle vilja ha 4S så är det ju bara att byta motorerna, byta video-filtret från 3S till 4S (som jag har hemma sedan tidigare) OM det behövs. PDBn ska väl ge ut 12V för (kamera och) videolänk.

Förslag på kamera?
Förslag på goggles?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Thu 02 May 2019, 20:28 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31436
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Är väl lika bra satsa på FatShark goggles eftersom jag har så mycket FatShark/ImmersionRC-grejer.
Folk är nöjda med FatShark.
Det enda som stretar är FOV... de nyaste senaste bästa har 37 graders FOV. Suck...
HD 3 har 42 vilket är betydligt bättre. Mina nuvarande har hela 46.
Frågan är om 37 är för lågt... men det sägs att det blir väldigt bra bildkvalitet i HDO och man ser tom grässtrån bättre i dem än i HD3.
Så hm hm... får se vad som händer. Har bestämt mig att uppgradera iaf.

Vad gäller kamera...
Hur vet man vad som är nytt eller gammalt? Det är mitt största problem. Eller ska man säga webshops problem... vill inte köpa en 4 år gammal kamera.
Tittar jag på RCFlight så hittar jag 15 st olika FPV-kameror!!!
Okej, en har de ej mer...
Och 4 st är utgående produkt... låter gammalt.
Då är man nere på 10 kameror kvar!
Och av dem är 5 st 600TVL, dvs samma upplösning som den jag redan har, nja, slopar dem.
5 kvar!
(Samtliga är 0,01 Lux och 5-36V)
RunCam Robin (4:3) Orange 700TVL 1.8mm 5,5g 299kr https://www.rcflight.se/visaprodukt.asp ... 4-3-orange
RunCam Racer 2 (4:3+Wide) Orange 700TVL 2.1mm 5,5g 439kr https://www.rcflight.se/visaprodukt.asp ... 2-4-3-wide
RunCam Eagle 2 Pro (4:3 + 16:9) Red 800TVL ??mm 15g 559kr https://www.rcflight.se/visaprodukt.asp ... 3-och-16-9
RunCam Micro Sparrow 2 (4:3) Purple 700TVL 2.1mm 4,5g 415kr https://www.rcflight.se/visaprodukt.asp ... rrow-2-4-3
RunCam Micro Sparrow 2 PRO (4:3) Purple 700TVL 2.1mm 9,9g 479kr https://www.rcflight.se/visaprodukt.asp ... -2-pro-4-3
Vilken ska man ha? :-D Hur göra? Kolla YouTube-filmer på dem+


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Mon 06 May 2019, 09:39 
Offline
Motorportalare

Joined: Thu 15 Sep 2016, 15:25
Posts: 889
Location: Mariehamn
Kör: Halta Lotta
Av de där kamerorna skulle jag välja runcam Eagle 2 pro eller micro sparrow 2 vilken som.
Annars verkar caddx ratel intressant.
Jag tror man för lite hjälp av att se på Youtube.
Visst man får inte exakt samma bild som på tuben men man är rätt nära.
Den här kameran har jag på min lktr250.
https://www.elefun.se/p/prod.aspx?v=38323

Med Googles är jag nöjd med mina. Visst har jag bara 30° FOV men det är ganska skönt med lite mindre.
Med mina boxbrillor får jag nästan för stor bild så jag måste titta runt på bilden istället för med mina dominator v3 där allt syns direkt framför ögonen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BYGGE - Lumenier QAV-X Charpu FPV-Racequad
PostPosted: Mon 06 May 2019, 09:56 
Offline
Motorportalare

Joined: Thu 15 Sep 2016, 15:25
Posts: 889
Location: Mariehamn
Kör: Halta Lotta
Annars finns ju runcam split så kan du spela in i hd samtidigt


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group