Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Thu 28 Mar 2024, 15:10

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Vilken veckodag skulle passa DIG bäst för samkörning?
Jag har ingen RC-bil 50%  50%  [ 3 ]
Inte intresserad (har RC-bil) 0%  0%  [ 0 ]
Måndag 17%  17%  [ 1 ]
Tisdag 0%  0%  [ 0 ]
Onsdag 0%  0%  [ 0 ]
Torsdag 0%  0%  [ 0 ]
Fredag 0%  0%  [ 0 ]
Lördag 33%  33%  [ 2 ]
Söndag 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 6
Author Message
 Post subject: Ordna RC-bil samkörningar?
PostPosted: Wed 14 Apr 2010, 12:55 
Offline
mp.net beroende
User avatar

Joined: Wed 09 Apr 2008, 19:23
Posts: 1511
Location: Jakobstad
Kör: RC
Det finns ju ett helt gäng som har RC bilar, känner till några och det finns garanterat många många flera. Om vi försökte organisera oss så både syns vi mera och dessutom är det ju såå mycket roligare! Dessutom tror jag att detta kan vara bra inför den eventuellt kommande banan... Så ser man ju att det FINNS några som samlas och kör. Nu har man bara hört talas om hur många det finns...

Vad tror RC-förarna om att vi skulle försöka få en "träningsdag" per vecka? Alltså en dag per vecka då vi skulle träffas nånstans, köra nån timme, snacka sk*t och utbyta erfarenheter. Alla välkomna oberoende av erfarenhet, bil osv. Om det inte går att samla folk utan bana tror jag aldrig det kommer fungera även ifall det kommer en bana, men detta är bara en personlig uppfattning.

Så, sätter upp en omröstning sen får var och en fylla i vilken dag de anser skulle passa bäst. Om du tycker det är en dålig idé eller du inte skulle komma på en samkörning (eller väldigt sällan), rösta då helst på det alternativet. Har du ingen RC-bil, rösta på det alternativet eller låt bli att rösta. Detta så vi kan veta vilka som verkligen är intresserade och har bil.

Kommentera gärna med funderingar och tankar!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ordna RC-bil samkörningar?
PostPosted: Wed 14 Apr 2010, 13:46 
Offline
Veteran

Joined: Mon 01 May 2006, 23:25
Posts: 4215
Location: Jomala
Kör: Allt med motor
Jag har lite för mycket o göra just nu, men lite senare i vår så hakar jag på.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ordna RC-bil samkörningar?
PostPosted: Wed 14 Apr 2010, 15:46 
Offline
mp.net beroende
User avatar

Joined: Mon 17 Apr 2006, 01:55
Posts: 1008
Location: Lemland
Kör: VW
torsdag och fredag före 12:00 jämna veckor och måndag tisdag före 12:00 ojämna veckor....

nämen e nog lite svårt o ha en dag varje vecka för min del som jobbar på sjön :)

ha ju funkat bra i tråden kommande körningar tycker jag men det innefattar ju bara en hand full människor som e aktiva här på forumet samt att minst ha nån dag före så man hinner ordna med barnvakt och övriga saker..

får väl lägga ut i tidningarna då en bestämd dag samt plats för det e ju gratis för rc åland vad jag vet

måste ju ha ett ställe till va på också då med en bana o lite hopp, e ju inte så lockande att köra in till stan för att köra på en sandplan när man har en sandplan alldeles runt husknuten....

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ordna RC-bil samkörningar?
PostPosted: Wed 14 Apr 2010, 18:35 
Offline
Veteran
User avatar

Joined: Fri 20 Apr 2007, 15:29
Posts: 2462
Location: Eckerö
Machman wrote:
Det finns ju ett helt gäng som har RC bilar, känner till några och det finns garanterat många många flera. Om vi försökte organisera oss så både syns vi mera och dessutom är det ju såå mycket roligare! Dessutom tror jag att detta kan vara bra inför den eventuellt kommande banan... Så ser man ju att det FINNS några som samlas och kör. Nu har man bara hört talas om hur många det finns...

Vad tror RC-förarna om att vi skulle försöka få en "träningsdag" per vecka? Alltså en dag per vecka då vi skulle träffas nånstans, köra nån timme, snacka sk*t och utbyta erfarenheter. Alla välkomna oberoende av erfarenhet, bil osv. Om det inte går att samla folk utan bana tror jag aldrig det kommer fungera även ifall det kommer en bana, men detta är bara en personlig uppfattning.

Så, sätter upp en omröstning sen får var och en fylla i vilken dag de anser skulle passa bäst. Om du tycker det är en dålig idé eller du inte skulle komma på en samkörning (eller väldigt sällan), rösta då helst på det alternativet. Har du ingen RC-bil, rösta på det alternativet eller låt bli att rösta. Detta så vi kan veta vilka som verkligen är intresserade och har bil.

Kommentera gärna med funderingar och tankar!



Bra tänkt av dig att ta tag i saken med bil körning, det vore kul att ha en kväll att köra på, men vilken? Det är frågan det. Skall fundera fören jag röstar. Det som Vwrob skrev om att det finns en sandplan i alla byar,det håller ej jo om man får ett sug av att föra av sig en kväll
hemma i byn. Men om man vill ha kul borde vi ha en kväll som vi kan samlas och köra. Kommer gärna till någon annan plats och kör fast jag bor i Eckerö. Skulle komma och köra men har ej fått delar till bilen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group