Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Sat 27 Apr 2024, 21:51

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 103 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Fri 20 Aug 2010, 13:31 
Offline
Besökare

Joined: Thu 10 Jun 2010, 16:23
Posts: 31
"Att tänka logiskt brukar också fungera väldigt bra har jag märkt.
- Tror ni verkligen att dessa herrar skulle lägga ner så otroligt mycket tid/pengar på projektet om det inte skulle fungera?"

Ja, det tror jag! Det finns ju vissa som är valda för att driva frågan ang motorbana. Självklart kör man då på när det äntligen finns en markbit att ev lägga banan på. Nu när det antagligen inte går att få ihop pengar för marken, har ju Danne i alla fall drivet det som väljarna önskade!

Jag hoppas på att det blir stopp i miljökonsekvensutredningen, jag tror aldrig att konceptet går ihop ekonomiskt! Dessutom blir det nog en massa överklaganden, säkert till EU-nivå, vilket kommer att fördröja allt många år.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Sun 22 Aug 2010, 15:46 
Offline
Veteran
User avatar

Joined: Fri 20 Apr 2007, 15:29
Posts: 2462
Location: Eckerö
Henkespappa wrote:
"Att tänka logiskt brukar också fungera väldigt bra har jag märkt.
- Tror ni verkligen att dessa herrar skulle lägga ner så otroligt mycket tid/pengar på projektet om det inte skulle fungera?"

Ja, det tror jag! Det finns ju vissa som är valda för att driva frågan ang motorbana. Självklart kör man då på när det äntligen finns en markbit att ev lägga banan på. Nu när det antagligen inte går att få ihop pengar för marken, har ju Danne i alla fall drivet det som väljarna önskade!

Jag hoppas på att det blir stopp i miljökonsekvensutredningen, jag tror aldrig att konceptet går ihop ekonomiskt! Dessutom blir det nog en massa överklaganden, säkert till EU-nivå, vilket kommer att fördröja allt många år.



Äntligen en förnuftig människa, tack för dina sunda åsikter.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Sun 22 Aug 2010, 15:50 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31442
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Bernt wrote:
Henkespappa wrote:
"Att tänka logiskt brukar också fungera väldigt bra har jag märkt.
- Tror ni verkligen att dessa herrar skulle lägga ner så otroligt mycket tid/pengar på projektet om det inte skulle fungera?"

Ja, det tror jag! Det finns ju vissa som är valda för att driva frågan ang motorbana. Självklart kör man då på när det äntligen finns en markbit att ev lägga banan på. Nu när det antagligen inte går att få ihop pengar för marken, har ju Danne i alla fall drivet det som väljarna önskade!

Jag hoppas på att det blir stopp i miljökonsekvensutredningen, jag tror aldrig att konceptet går ihop ekonomiskt! Dessutom blir det nog en massa överklaganden, säkert till EU-nivå, vilket kommer att fördröja allt många år.



Äntligen en förnuftig människa, tack för dina sunda åsikter.

Nu är ni två, eller vad menas? :roll: (sorry, kunde inte låta bli)

Henkespappa, är du ålänning, eller bor på Åland eller utövar motorsport?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Sun 22 Aug 2010, 16:11 
Offline
Veteran
User avatar

Joined: Fri 20 Apr 2007, 15:29
Posts: 2462
Location: Eckerö
MickeM wrote:
Bernt wrote:
Henkespappa wrote:
"Att tänka logiskt brukar också fungera väldigt bra har jag märkt.
- Tror ni verkligen att dessa herrar skulle lägga ner så otroligt mycket tid/pengar på projektet om det inte skulle fungera?"

Ja, det tror jag! Det finns ju vissa som är valda för att driva frågan ang motorbana. Självklart kör man då på när det äntligen finns en markbit att ev lägga banan på. Nu när det antagligen inte går att få ihop pengar för marken, har ju Danne i alla fall drivet det som väljarna önskade!

Jag hoppas på att det blir stopp i miljökonsekvensutredningen, jag tror aldrig att konceptet går ihop ekonomiskt! Dessutom blir det nog en massa överklaganden, säkert till EU-nivå, vilket kommer att fördröja allt många år.



Äntligen en förnuftig människa, tack för dina sunda åsikter.

Nu är ni två, eller vad menas? :roll: (sorry, kunde inte låta bli)

Henkespappa, är du ålänning, eller bor på Åland eller utövar motorsport?


Det gör inget Micke, tycker bara att projektet är idiotiskt, måste finnas något bättre sätt att göra med pengarna :? :?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Sun 22 Aug 2010, 17:46 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Fri 04 Jul 2008, 00:09
Posts: 333
Location: Brändö
Kör: BMW E34 530
Varför blir de en sånt jäkla gnäll så fort någon inga tycker om Åland ring projektet? Måste alla tycka om de om man är motorintresserad eller?

_________________
Fordon:

BMW 850CIa -91 5.0 V12
Nissan King Cab 4WD -93 3.0 V6

Husaberg FS650 -04
Artic Cat ZR580 -94 600cc EFI "Modifierad"

Wellcraft Eclipse -91 Mercruiser 5.7 V8 "vässad"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Sun 22 Aug 2010, 18:02 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Sun 16 May 2004, 01:07
Posts: 31442
Location: Mariehamn
Kör: Impreza GT
Bernt wrote:
Det gör inget Micke, tycker bara att projektet är idiotiskt, måste finnas något bättre sätt att göra med pengarna :? :?

En som inte gillar fotboll, tycker säkert det är idioti att folk sätter sina pengar på fotbollsplaner, för det finns ju faktiskt annat man kan sätta pengarna på.
En som inte gillar kultur, tycker säkert det är idioti att folk sätter sina pengar på Alandica, för det finns ju faktiskt annat man kan sätta pengarna på.
En som inte gillar golf, tycker säkert det är idioti att folk sätter sina pengar på en ny golfbana, för det finns ju faktiskt annat man kan sätta pengarna på.
En som inte gillar motorsport, tycker säkert det är idioti att folk sätter sina pengar på en väg ute i en skog, för det finns ju faktiskt annat man kan sätta pengar på.
En som inte gillar natur, tycker säkert är idioti att folk sätter pengar på att resa med bilar och färjor till Åland, för det finns ju faktiskt annat man kan sätta pengar på.
Osv...

Alla kan inte vara till lags till allt, men vad gäller bättre sätt att sätta pengar på, så är det väl upp till var och ens intresse.
Vi bor på en isolerad ö så vi får skaffa det vi inte har. Man kan ju inte be folk med ett visst intresse att flytta eller ge upp sitt intresse.

Är man naturmänniska så finns det mycket annat man inte kan gilla på/med Åland.

Hur många ålänningar är egentligen emot en bilbana (utöver dem som drabbas personligen)?
Och vad är dom för istället? Det skulle jag vilja veta. Måste registrera mig på deras forum om
de har något, och säga att det dom håller på med är idiotiskt...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Sun 22 Aug 2010, 20:54 
Offline
mp.net beroende
User avatar

Joined: Mon 17 Apr 2006, 01:55
Posts: 1008
Location: Lemland
Kör: VW
MickeM wrote:
Hur många ålänningar är egentligen emot en bilbana (utöver dem som drabbas personligen)?
Och vad är dom för istället? Det skulle jag vilja veta.

Måste registrera mig på deras forum om
de har något, och säga att det dom håller på med är idiotiskt...


x2 :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 11:21 
Offline
mp.net beroende
User avatar

Joined: Wed 02 Mar 2005, 22:05
Posts: 1629
Location: Mariehamn
Kör: Bil
Bernt wrote:
Vill bara nämna Gottland, har den gått med vinst, har hört något annat? :lol: :lol:

Intressant att du hittar på argument för att DU inte vill ha motorbana p.g.a. personliga skäl Bernt :)
Tips: Du kommer nog komma längre om du håller dig till sanningen om varför du inte vill ha bana, då vet du själv iaf vad du snackar om.

För övrigt, bra skrivet MickeM.
Jag gillar inte golf, men tycker det är okej att det finns en golfbana för dem som utövar sporten, samt att
det i längden gynnar mig p.g.a. turisterna som den drar hit och stärker den åländska ekonomin o.s.v.. o.s.v..

_________________
///M3-Power

Åk före du så väntar jag på dig där.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FAQ. Nu har DU chansen att bli delägare i motorbana....
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 14:50 
Offline
Medlem
User avatar

Joined: Tue 26 Jul 2005, 10:49
Posts: 97
Location: Söderby Lemland Åland
Kör: volvo v40 T4
Henkespappa wrote:
Tänk på att marknadsvärdet för marken som klubben vill köpa, är ung hälften mot vad klubben nu får betala till Nils-Olov. Dvs, det är väldigt stor risk att klubben står med en skogstomt som över en natt är värd ung hälften mot vad de har betalat för. Vem skulle dessutom vilja köpa den, trots att man halverar priset??


För det första är det ett aktiebolag som köper marken, inte "klubben" (avses Ålands Motorklubb månne?). För det andra så stämmer det inte att marknadsvärdet skulle vara bara hälften av det som bolaget betalar för marken. Markområdet är ca 700.000 m2 och köpesumman är 500.000 euro, alltså 70 cent per m2. Om man ser vilka markpriser som förekommer på Åland och i Eckerö så är det tvärtom under marknadsvärdet. Det är dock svårt att jämföra och ett så här stort markområde är sällan till salu (drar upp marknadsvärdet) samtidigt som större markområden är billiga per m2. Priset som bolaget förhandlat fram är mot bakgrund av detta att betrakta som marknadsvärde. Dessutom är markområdet passligt för att bygga banan på och på markområdet finns de massor som behövs vilket har ekonomisk betydelse för kostnaden för förverkligandet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FAQ. Nu har DU chansen att bli delägare i motorbana....
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 15:06 
Offline
Medlem
User avatar

Joined: Tue 26 Jul 2005, 10:49
Posts: 97
Location: Söderby Lemland Åland
Kör: volvo v40 T4
Henkespappa wrote:
Jag har också hört rykten om att det hos oss motorintresserade finns ett motstånd mot det Danne gör, dvs att inte alla ställer sig bakom Danne som ledare för detta projektet! Då finns det ju inte en chans att det går att få ihop tillräckligt med pengar!


Ja, sannerligen; med "vänner" som Henkespappa behöver varken jag eller Åland Ring ovänner. Det är uppenbart att det finns personer som av politiska orsaker vill mig illa, det får man som politiker vara beredd på, helst ska man inte ha bisysslor när man är politiker men detta är mera en livsuppgift för mig och mer permanent än mitt politiska engagemang som pågår fyra år i taget.

Det är dock fegt att anonymt föra fram dessa "rykten" på forum och i mess. Det har passligt nog förekommit också andra rykten i samband med emissionen i Åland Ring, uttryckligen för att skada mitt anseende och därigenom svärta ner bolaget. Detta ser jag mycket allvarligt på, rykten som visar sig totalt grundlösa.

Som Anders Mansen (Alias Ducatisti) skriver så är det ingen lång kö till denna uppgift - att driva detta projekt men om Henkespappa vet någon som är intresserad och kunnig på området så tar ÅMK säkerligen gärna emot förslag på personer att engagera i projektet. Vi som håller på är ju lite tokiga men hittills har det hjälp oss att stå ut och kämpa vidare.

*suck*


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FAQ. Nu har DU chansen att bli delägare i motorbana....
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 17:17 
Offline
Veteran
User avatar

Joined: Fri 20 Apr 2007, 15:29
Posts: 2462
Location: Eckerö
McDanne wrote:
Henkespappa wrote:
Jag har också hört rykten om att det hos oss motorintresserade finns ett motstånd mot det Danne gör, dvs att inte alla ställer sig bakom Danne som ledare för detta projektet! Då finns det ju inte en chans att det går att få ihop tillräckligt med pengar!


Ja, sannerligen; med "vänner" som Henkespappa behöver varken jag eller Åland Ring ovänner. Det är uppenbart att det finns personer som av politiska orsaker vill mig illa, det får man som politiker vara beredd på, helst ska man inte ha bisysslor när man är politiker men detta är mera en livsuppgift för mig och mer permanent än mitt politiska engagemang som pågår fyra år i taget.

Det är dock fegt att anonymt föra fram dessa "rykten" på forum och i mess. Det har passligt nog förekommit också andra rykten i samband med emissionen i Åland Ring, uttryckligen för att skada mitt anseende och därigenom svärta ner bolaget. Detta ser jag mycket allvarligt på, rykten som visar sig totalt grundlösa.

Som Anders Mansen (Alias Ducatisti) skriver så är det ingen lång kö till denna uppgift - att driva detta projekt men om Henkespappa vet någon som är intresserad och kunnig på området så tar ÅMK säkerligen gärna emot förslag på personer att engagera i projektet. Vi som håller på är ju lite tokiga men hittills har det hjälp oss att stå ut och kämpa vidare.

*suck*

Håller med dig danne, det är inget vidare med personliga påhopp,tror säkert att du har jobbat hårt för detta Men Men tycker fortfarande att
banan blir på fel plats, för det andra så får ni mig inte att tro att banan går igenom. Sedan finns det en sak till alla unga bilförare som tror att
det är bara att komma dit mad vilken skrotbil som hällst o köra,dom vet ju ej att det blir o kosta,nej det kommer att bli en tung resa för er :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FAQ. Nu har DU chansen att bli delägare i motorbana....
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 18:39 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Mon 17 Dec 2007, 16:28
Posts: 331
Location: Mariehamn
Kör: Hoj & F150
Bernt wrote:
McDanne wrote:
Henkespappa wrote:
Jag har också hört rykten om att det hos oss motorintresserade finns ett motstånd mot det Danne gör, dvs att inte alla ställer sig bakom Danne som ledare för detta projektet! Då finns det ju inte en chans att det går att få ihop tillräckligt med pengar!


Ja, sannerligen; med "vänner" som Henkespappa behöver varken jag eller Åland Ring ovänner. Det är uppenbart att det finns personer som av politiska orsaker vill mig illa, det får man som politiker vara beredd på, helst ska man inte ha bisysslor när man är politiker men detta är mera en livsuppgift för mig och mer permanent än mitt politiska engagemang som pågår fyra år i taget.

Det är dock fegt att anonymt föra fram dessa "rykten" på forum och i mess. Det har passligt nog förekommit också andra rykten i samband med emissionen i Åland Ring, uttryckligen för att skada mitt anseende och därigenom svärta ner bolaget. Detta ser jag mycket allvarligt på, rykten som visar sig totalt grundlösa.

Som Anders Mansen (Alias Ducatisti) skriver så är det ingen lång kö till denna uppgift - att driva detta projekt men om Henkespappa vet någon som är intresserad och kunnig på området så tar ÅMK säkerligen gärna emot förslag på personer att engagera i projektet. Vi som håller på är ju lite tokiga men hittills har det hjälp oss att stå ut och kämpa vidare.


Håller med dig danne, det är inget vidare med personliga påhopp,tror säkert att du har jobbat hårt för detta Men Men tycker fortfarande att
banan blir på fel plats, för det andra så får ni mig inte att tro att banan går igenom. Sedan finns det en sak till alla unga bilförare som tror att
det är bara att komma dit mad vilken skrotbil som hällst o köra,dom vet ju ej att det blir o kosta,nej det kommer att bli en tung resa för er :shock:
*suck*

Hade du något att tillägga eller är det bara skojj att citera folk? :?

_________________
//Stefan P

0405420967


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FAQ. Nu har DU chansen att bli delägare i motorbana....
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 19:25 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Fri 04 Jul 2008, 00:09
Posts: 333
Location: Brändö
Kör: BMW E34 530
Steiff wrote:

Hade du något att tillägga eller är det bara skojj att citera folk? :?


Detta lade han till


Håller med dig danne, det är inget vidare med personliga påhopp,tror säkert att du har jobbat hårt för detta Men Men tycker fortfarande att
banan blir på fel plats, för det andra så får ni mig inte att tro att banan går igenom. Sedan finns det en sak till alla unga bilförare som tror att
det är bara att komma dit mad vilken skrotbil som hällst o köra,dom vet ju ej att det blir o kosta,nej det kommer att bli en tung resa för er :shock:
*suck*

titta en gång till så ser du...

_________________
Fordon:

BMW 850CIa -91 5.0 V12
Nissan King Cab 4WD -93 3.0 V6

Husaberg FS650 -04
Artic Cat ZR580 -94 600cc EFI "Modifierad"

Wellcraft Eclipse -91 Mercruiser 5.7 V8 "vässad"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 20:17 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Tue 25 Mar 2008, 17:20
Posts: 335
Location: Jomala/ Hammarland
För de första tror jag inte att de kommer nån "Ungdom" dit o kör med nån gammal rost skorv när de finns regler att följa. Och som Cambudgie skrev om att han inte tycker om golf. Jag tycker inte om golf eller fotboll men jag accepterar att de finns fotbolls planer och golfbanor och att folk spelar de och tycker om de. Enligt mig fotboll som att sälja sig själv om man blir stor inom sporten, dom säljer en hit o dit. Men jag skiter i va dom gör dom för göra vad dom vill.

_________________
Opel Kadett C Turbo Projekt

Bmw E30 Pendlarbil


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Tue 24 Aug 2010, 13:13 
Offline
Besökare

Joined: Thu 10 Jun 2010, 16:23
Posts: 31
Tack alla öbor för att ställer upp och diskuterar frågor kring motorbanan! Ett sådant här stort projekt bör ha ett aktivt forum där vi medborgare kan föra fram våra åsikter, både för och emot (vilket vi har!). Sorry om jag gör påhopp på Danne, men jag tycker det är intressant att höra om det är fler som har stött på samma rykten som jag själv har hört? Åland är inte så stort, så mycket får man höra, en del är skitsnack och i en del ligger det mycket sanning!

Jag tycker Danne gör ett bra jobb, han har munväder och kan prata för sin sak!

Jag hoppas ni förstår att en motorbana påverkar många människor, betydligt fler än vad en golfbanan eller fotbollsplan gör. Jag tycker precis som många andra att banans placering är helt fel (Enköpingsbanan har ett bättre genomtänkt koncept ang placering).


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Tue 24 Aug 2010, 15:04 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Tue 22 Jun 2004, 08:08
Posts: 292
HenkesPappa efterlyser citat; "en vettig debatt kring motorbanans för- och nackdelar!"
Trots att jag lämnade dörren på vidgavel har han inte hittat rätt.

Du har alla möjligheter att ställa frågor på FAQ men väljer ändå den feges väg genom att kasta ur dig svepande formuleringar, antydningar och tyckande.
Varför, tja sådant sysslar man med om man har dåligt med argument!

Senast i raden är att placeringen av Enköpingsbanan är mycket bättre utan vidare förklaring.

Sedan tycker jag att du ska skämmas för dina antydningar nedan - dessutom gömda bakom anonymitet.
Du lever farligt nära att bränna den sista uns av trovärdighet med denna kommentar.

"Sorry om jag gör påhopp på Danne, men jag tycker det är intressant att höra om det är fler som har stött på samma rykten som jag själv har hört? Åland är inte så stort, så mycket får man höra, en del är skitsnack och i en del ligger det mycket sanning!"

Danne och jag har ofta helt olika åsikter om hur saker och ting ska skötas, det är ingen hemlighet, men jag är i.a.f "karl för min hatt".


//A

_________________
Road av racing? Roadracing!
Personbästa, de dyraste och smärtsammaste tiondelarna i ditt liv. Men ack så sköna.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Tue 24 Aug 2010, 15:53 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Tue 22 Jun 2004, 08:08
Posts: 292
Måste erkänna att jag först brusade upp vredsmod, men är nu mer eller mindre småroad av "HenkesPappa" utfall.

"HenkesPappa" får nu chansen att vidareutveckla sin smutskastning.
Berätta vad DU har hört om Danne!

Smygdricker han lättöl?
Tittar han på "hem till gården"?
Är det han som är "The Stig" i top-gear?
Köper han billig el från kolkraftverk till garaget?

Jag kan avkräva Danne svar på fläcken men då måste jag ha något att gå efter! Hjälp mig.

För inte kan det väl inte vara så billigt trix att du hoppas på att någon annan ska göra smutsjobbet och serva eventuella rykten som - ännu värre- går att bemöta med fakta? Tänk om det inte finns något alls, tänk om ingen svarar, är allt bra då?

HenkesPappa själv, varför gömmer du dig bakom anonymitet?


Mvh AM

_________________
Road av racing? Roadracing!
Personbästa, de dyraste och smärtsammaste tiondelarna i ditt liv. Men ack så sköna.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Tue 24 Aug 2010, 17:47 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Tue 25 Mar 2008, 17:20
Posts: 335
Location: Jomala/ Hammarland
Bernt wrote:
Det gör inget Micke, tycker bara att projektet är idiotiskt, måste finnas något bättre sätt att göra med pengarna :? :?

Du hade ingen sandlåda när du va liten va? Varkar inte som att "Henkespapppa" heller hade nån.

_________________
Opel Kadett C Turbo Projekt

Bmw E30 Pendlarbil


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Tue 24 Aug 2010, 21:09 
Offline
Veteran
User avatar

Joined: Fri 20 Apr 2007, 15:29
Posts: 2462
Location: Eckerö
h0nd4 wrote:
Bernt wrote:
Det gör inget Micke, tycker bara att projektet är idiotiskt, måste finnas något bättre sätt att göra med pengarna :? :?

Du hade ingen sandlåda när du va liten va? Varkar inte som att "Henkespapppa" heller hade nån.


Sådant s*** prat svarar man inte på, tycker att dom som har hand om forumet skall ta bort sådana inlägg.
alla måste få ha åsikter. tänkte att jag inte skulle säga nått, men visst har det hörts vissa negativa saker om Danne både av
firmor o privat personer, men som politiker så får man ta det. Men jag är inte negativ till M-banan utan platsen som är
illa vald. Men verkar inte som att vissa är från Eckerö, så gärna ta skiten till er kommun :eat: :eat:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Henkespappa's åsikter
PostPosted: Tue 24 Aug 2010, 21:18 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Tue 25 Mar 2008, 17:20
Posts: 335
Location: Jomala/ Hammarland
Jag sku gärna ha Motorbanan i min kommun, problemet är att de inte finns plats bara. Kommunen är full med fotbollsplaner och annat s***. Men för mig får dom nog bygga hur många motorbanor dom vill

_________________
Opel Kadett C Turbo Projekt

Bmw E30 Pendlarbil


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 103 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group