Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Sat 27 Apr 2024, 23:04

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 97 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:34 
Offline
Besökare

Joined: Fri 30 Jul 2010, 19:05
Posts: 27
Till att börja med Micke.Vad har du eller nån annan från inte härifrån med Daglösavägen att göra,jag BOR OCH LEVER här 365 dagar/år.Visst,det är en landskapsväg,och alla som betalar skatt har rätt att använda den.Men då ska man hålla gällande fartbegränsning,vilket verkar väldigt svårt här.På tal om det,skulle vara förskräckligt om det hände en olycka här bak i skogen,långt till närmsta hjälp.
Vad som gäller själva racet,jag säger bara,lägg ner.
Jag ha fått lite flank hjälp nu,så jag behöver inte sabba ert race helt själv,vilket är bra för mig,kan bli jobbigt att köra själv fram och åter i 6 tim.
Så snälla vänner,innan vi blir ovänner för alltid.lägg ner detta race,jag ger mig aldrig.allt kommer i tidningarna i veckan,landskapsstyrelsen och regering är kontaktad,låt oss se vad som händer.
Vad gällande i fjol Micke,så visste int en käft ens att det skulle bli ett race,nu är vi förberedda,jag säger än en gång,lägg ner.
Mitt Tel nr:04573828608


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:42 
Offline
Besökare

Joined: Fri 30 Jul 2010, 19:05
Posts: 27
Affe E,tänker du plocka upp liftare?Du är 15 år,du ska stanna hemma hos din mamma och dricka varm choklad.Inte blanda dig i detta.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:56 
Offline
Motorportalare
User avatar

Joined: Wed 13 Sep 2006, 16:01
Posts: 953
Location: Hos frugan
connys wrote:
Affe E,tänker du plocka upp liftare?Du är 15 år,du ska stanna hemma hos din mamma och dricka varm choklad.Inte blanda dig i detta.

Nu tycker jag att du ska lägga av.Detta har inget med ålder att göra :twisted:

_________________
http://www.petrolinahotrodders.ax


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:56 
Offline
Avancerad medlem
User avatar

Joined: Wed 03 Jun 2009, 19:44
Posts: 139
Location: Mariehamn
Kör: Honda Civic SI
connys wrote:
Affe E,tänker du plocka upp liftare?Du är 15 år,du ska stanna hemma hos din mamma och dricka varm choklad.Inte blanda dig i detta.

Hörredu, du behöver ju inte börja hoppa på folk här. Han kanske är 15 år men vafan är dudå? Du beter dig ju som en 10åring :help: Så nu tycker jag att vi lägger ner det här så syns vi på Lördag, ska bli ett nöja att träffa dig!

_________________
Jesper Öfverström
+358400904888

dawsvensk@live.com

Honda Civic Coupé SI -99 kompressor


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:07 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Wed 13 Feb 2008, 19:42
Posts: 376
Location: Finström/Mariehamn
Kör: BMW M3 E36
connys wrote:
Affe E,tänker du plocka upp liftare?Du är 15 år,du ska stanna hemma hos din mamma och dricka varm choklad.Inte blanda dig i detta.
Va har min ålder och min mamma med att jag vill hjälpa och stötta motorsporten på åland att göra ? Tycker vi lägger ner de här nu och hoppas på ett trevligt race och träffa trevliga männsikor på lördag :)

_________________
/ / / BMW Motorsport
BMW M3 E36
BMW E34 Touring
VW Golf VR6 Såld


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:09 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Wed 27 Jun 2007, 21:59
Posts: 450
Location: Sund
jag skulle jätte gjärna vart med och tittat eller kört om jag skulle varit ledig men det är man ju inte :/ och jag tycker det bara e löjligt med allt detta nojjs connys håller på med, ska bli intressant å se vad han kokat ihop till tidningen att läsa iaf så kanske man får skratta lite till, och som Nicke sa detta har absolut inget med åldern att göra,

Och Lycka till alla på lördag som är med och jag hoppas på många fina bilder och filmer därifrån!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:10 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Wed 27 Jun 2007, 21:59
Posts: 450
Location: Sund
Och en sak till connys: Vad tror du skulle hända om ingen anordnade någon motorsport på åland?

Ingen motorsport = Massa olaglig/olovlig körning överallt å ingenstans.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:18 
Offline
Besökare

Joined: Fri 30 Jul 2010, 19:05
Posts: 27
Ok,ålder har en massa med saken att göra,det kommer om allt går bra för dig,även du att märka,lugn o fin,du vet int vem du tjaffsar med,lilla gulle.Lägger int ni ner frivilligt,så kommer ni att få problem.Om int annat så kör jag själv fram och ti baka hela dagen lång,utan att ni kan göra ett s*** åt det.Annars får jag väl ringa mina vänner från stan,det är ett gäng därifrån som mer än gärna kommer på besök,


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:25 
Offline
Besökare

Joined: Fri 30 Jul 2010, 19:05
Posts: 27
Fordpappa,ha du varit runt dom Åländska vägarna och tittat,vad fan tror du alla burn märken kommer från.Jag säger igen,en motorbana skullelle behövas,jag säger inte när,var el hur,men en lekplats vore på sin plats.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:35 
Offline
Motorportalare

Joined: Sun 14 Jan 2007, 22:55
Posts: 744
Tycker ärligt talat vi lägger ner detta tjafs som är o låter de berörda dvs Connys som nu gett sitt telnummer och arrangören Loffe? och reda upp detta "problem" med varann. Blir inte bättre med fler inblandande utan bara mer och mer smutskastning.
Ha en bra natt och vecka!

_________________
Har ni som skriver ut vad som helst på nätet funderat på de här?
Man skriver ut elaka kommentarer om en person.
En sak du skriver på internet blir sedd av många.
Du blir anmäld. Du blir fälld.
Och du har just givit den personen en massa pengar :-)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:36 
Offline
Besökare

Joined: Fri 30 Jul 2010, 19:05
Posts: 27
Jesper öferstöm,det är memorerat,son till Kim kanske.Vad du än gör i din värld,Hota mig inte.Jag förstör ert race den 18:de.Vad gör du åt det:Jag väntar med spänning.och än vad ni än vill göra,så kanske ert tillstånd ryker all världens väg.
Det kommer att bli ett nöje,för fler än mig.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:39 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Fri 04 Jul 2008, 00:09
Posts: 333
Location: Brändö
Kör: BMW E34 530
connys wrote:
Ok,ålder har en massa med saken att göra,det kommer om allt går bra för dig,även du att märka,lugn o fin,du vet int vem du tjaffsar med,lilla gulle.Lägger int ni ner frivilligt,så kommer ni att få problem.Om int annat så kör jag själv fram och ti baka hela dagen lång,utan att ni kan göra ett s*** åt det.Annars får jag väl ringa mina vänner från stan,det är ett gäng därifrån som mer än gärna kommer på besök,


hahahahaha :mrgreen: Nä men fy s***n vilken tuffing du e då...hahaha :lol:

_________________
Fordon:

BMW 850CIa -91 5.0 V12
Nissan King Cab 4WD -93 3.0 V6

Husaberg FS650 -04
Artic Cat ZR580 -94 600cc EFI "Modifierad"

Wellcraft Eclipse -91 Mercruiser 5.7 V8 "vässad"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:41 
Offline
Motorportalare
User avatar

Joined: Thu 07 Sep 2006, 23:21
Posts: 954
Location: Eckerö
Kör: BMW E30 328 TOURING
Får bara ett gott garv varje för varje inlägg som trillar in nu! Förstår inte vad du har för bekymmer riktigt med att vägen används för motorsport 6 timmar EN gång detta år. va nu glad för att det inte körs 10ggr! Herre gu va sku hända då :roll:

Nä ta o byt tampong nu o vila tills röda veckan är över.. :mrgreen:

Racet kommer köras varje sig du vill eller inte.

_________________
My cars :

--> BMW E30 TOURING 328,24v - 90
--> Datsun 720 KingCab 4WD Turbo - 85

--> Tel : 0403618259


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:48 
Offline
Avancerad medlem
User avatar

Joined: Wed 03 Jun 2009, 19:44
Posts: 139
Location: Mariehamn
Kör: Honda Civic SI
connys wrote:
Jesper öferstöm,det är memorerat,son till Kim kanske.Vad du än gör i din värld,Hota mig inte.Jag förstör ert race den 18:de.Vad gör du åt det:Jag väntar med spänning.och än vad ni än vill göra,så kanske ert tillstånd ryker all världens väg.
Det kommer att bli ett nöje,för fler än mig.

Son till Kim är jag ju inte riktigt men. Och hotar dig gör jag absolut inte! Du är nog mest bara patetisk och jag tror just nu att halva motorportalen sitter och skrattar åt dig! Bara att komma fram och hälsa på lördag, kör en beige Honda CRX.

_________________
Jesper Öfverström
+358400904888

dawsvensk@live.com

Honda Civic Coupé SI -99 kompressor


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:49 
Offline
Motorportalare
User avatar

Joined: Thu 07 Sep 2006, 23:21
Posts: 954
Location: Eckerö
Kör: BMW E30 328 TOURING
forryk wrote:
connys wrote:
Jesper öferstöm,det är memorerat,son till Kim kanske.Vad du än gör i din värld,Hota mig inte.Jag förstör ert race den 18:de.Vad gör du åt det:Jag väntar med spänning.och än vad ni än vill göra,så kanske ert tillstånd ryker all världens väg.
Det kommer att bli ett nöje,för fler än mig.

Son till Kim är jag ju inte riktigt men. Och hotar dig gör jag absolut inte! Du är nog mest bara patetisk och jag tror just nu att halva motorportalen sitter och skrattar åt dig! Bara att komma fram och hälsa på lördag, kör en beige Honda CRX.


Jesper, HALVA ? haha nej för tusan 98% av alla aktiva användare garvar nog till connys inlägg :mrgreen:

_________________
My cars :

--> BMW E30 TOURING 328,24v - 90
--> Datsun 720 KingCab 4WD Turbo - 85

--> Tel : 0403618259


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:52 
Offline
Besökare

Joined: Fri 30 Jul 2010, 19:05
Posts: 27
Robin:racet kanske blir av,men jag tror det kommer att bli en massa problem,du vet en massa trafik som stör,och det roliga e att ingen av er kan göra något åt det,utan att tillståndet råker för framtida tävlingar,så har ni förståndet kvar så kanske en mer ödmjuk ton vore på sin plats.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:54 
Offline
Ny

Joined: Sun 19 Nov 2006, 22:34
Posts: 8
connys wrote:
Ok,ålder har en massa med saken att göra,det kommer om allt går bra för dig,även du att märka,lugn o fin,du vet int vem du tjaffsar med,lilla gulle.Lägger int ni ner frivilligt,så kommer ni att få problem.Om int annat så kör jag själv fram och ti baka hela dagen lång,utan att ni kan göra ett s*** åt det.Annars får jag väl ringa mina vänner från stan,det är ett gäng därifrån som mer än gärna kommer på besök,


Du har fått en massa saklig respons på dina inlägg, men ändå ska taggarna ut med våld. Fråga dina "vänner från stan" om buskörning, miljöproblem, "burnspår" osv. Jag vågar nästan påstå att dessa fenomen är i princip okända i Nääs, 364 1/2 dagar om året?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:55 
Offline
Avancerad medlem
User avatar

Joined: Wed 03 Jun 2009, 19:44
Posts: 139
Location: Mariehamn
Kör: Honda Civic SI
connys wrote:
Robin:racet kanske blir av,men jag tror det kommer att bli en massa problem,du vet en massa trafik som stör,och det roliga e att ingen av er kan göra något åt det,utan att tillståndet råker för framtida tävlingar,så har ni förståndet kvar så kanske en mer ödmjuk ton vore på sin plats.

Eyy nu följer jag inte riktigt med här. Jag tror nog att det är du som ska börja bli lite ödmjuk i tonen och acceptera att det kommer vara race på lördag. Sluta nu skämma ut dig mera än vad du redan har gjort.

_________________
Jesper Öfverström
+358400904888

dawsvensk@live.com

Honda Civic Coupé SI -99 kompressor


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:57 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Fri 04 Jul 2008, 00:09
Posts: 333
Location: Brändö
Kör: BMW E34 530
connys wrote:
så har ni förståndet kvar så kanske en mer ödmjuk ton vore på sin plats.


Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, har du hört de någon gång? Som du sitter o hottar o håller på så e de väl ganska förståligt att du får höra me samma stämma tibaks eller hur? Så du kan ju ta en ödmjukare ton du också...Fundera på de där en stund nu

_________________
Fordon:

BMW 850CIa -91 5.0 V12
Nissan King Cab 4WD -93 3.0 V6

Husaberg FS650 -04
Artic Cat ZR580 -94 600cc EFI "Modifierad"

Wellcraft Eclipse -91 Mercruiser 5.7 V8 "vässad"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Daglösa backrace 2010 frågor
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 22:58 
Offline
Besökare

Joined: Sat 23 Jan 2010, 18:00
Posts: 21
Roobin wrote:
forryk wrote:
connys wrote:
Jesper öferstöm,det är memorerat,son till Kim kanske.Vad du än gör i din värld,Hota mig inte.Jag förstör ert race den 18:de.Vad gör du åt det:Jag väntar med spänning.och än vad ni än vill göra,så kanske ert tillstånd ryker all världens väg.
Det kommer att bli ett nöje,för fler än mig.

Son till Kim är jag ju inte riktigt men. Och hotar dig gör jag absolut inte! Du är nog mest bara patetisk och jag tror just nu att halva motorportalen sitter och skrattar åt dig! Bara att komma fram och hälsa på lördag, kör en beige Honda CRX.


Jesper, HALVA ? haha nej för tusan 98% av alla aktiva användare garvar nog till connys inlägg :mrgreen:


Undra på att folk blir förbanade med sånna inlägg... Även om de kan ligga sanning i de..

Nej gör som Annica skrev, ett av få vettiga inlägg. Och sluta kasta s*** och reta upp varandra.

Skulle de gjorts som connys skrev från början skulle antagligen inte den här diskusionen uppståt ? Måste faktiskt hålla med honom att de är lite slött från tävlings ledningens sida att inte meddela boende i närheten även fast de bara är 6 timmar.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 97 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 74 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group