Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Sun 28 Apr 2024, 04:43

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: SISTA CHANSEN!! Inbjudan till X-treme 22-23 juli
PostPosted: Wed 27 Jun 2007, 20:04 
Offline
Motorportalare
User avatar

Joined: Tue 29 Mar 2005, 15:07
Posts: 974
Vid den senaste konbanekörningen 16 juni hade jag den stora äran att meddela chaufförerna att de hade en personlig inbjudan av Mikael Forsbom till nästa X-treme event på Alastaro 21-22 juli (och om det finns någon funktionär som vill gasa av sig så fixar jag så hon/han får komma med och köra också). Där har de för första gången tänkt anordna ett konbanerace liknande det vi kör, och jag hoppas att vi kunde få med oss en bra trupp från holmen. :) Utöver konbanan kommer vi även att få köra bana och streetrace, samt se en av deltävlingarna i X-treme Drifting Challange. Mer info finns på http://www.x-treme.fi för den som fixar finskan.

Detta är ett utmärkt tillfälle att hänga med om man är sugen på lite bankörning, men inte kommit sig för. Även andra utöver de som var med och körde konbana får komma med, men dessa får stå för inträde och banavgift själva.

Så, det jag vill veta nu är hur många som är intresserade av att komma med, och om vi ska vara där en eller två dagar (första gången de har ett tvådagars-event om jag inte har helt fel).

Meddela åsikter och om du har för avsikt att hänga med, vi behöver få veta det minst två veckor innan vi far.

_________________
Rikard Järvinen - ÅMK:s självutnämnde konbanegeneral ;)
"When I die, I want to die like my grandfather -who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car" -Okänd


Last edited by TantGron on Sat 07 Jul 2007, 21:10, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007, 13:16 
Offline
Avancerad medlem
User avatar

Joined: Mon 26 Jun 2006, 14:18
Posts: 159
Location: Helsingfors
Jag och GSR kommer med. Vi får ju se sedan då om man ska va en dag eller två. Kan tänka mig att man är rätt mör andra dagen isåfall. Det kan ju också kännas lite farligt att köra med ett antal lite halvt bakis finnar :shock: Det lär ju säkert bli lite party party på lördags kvällen kan man ju tänka sig :D

_________________
Elin Lindqvist


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jul 2007, 21:09 
Offline
Motorportalare
User avatar

Joined: Tue 29 Mar 2005, 15:07
Posts: 974
Nu är det sista chansen att boka för er som har tänkt att komma med, Vikings båtar börjar bli ganska fullbokade.

Vi är 3 bilar som är bokade just nu, IGEn ganska tunt med uppslutningen, men vi hoppas att vi kan få med några till.

Ni som har hör av er via telefon och var intresserade tidigare, ring mig igen på 0400 642212, min telefon krashade och jag har inte era nummer kvar. Jag kommer även att vara i närheten av datorn ikväll så msn:a gärna på rikard (a) aland.net.

_________________
Rikard Järvinen - ÅMK:s självutnämnde konbanegeneral ;)
"When I die, I want to die like my grandfather -who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car" -Okänd


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group