Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Thu 28 Mar 2024, 21:55

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: showroom > röstning
PostPosted: Mon 10 Sep 2007, 20:12 
Offline
Veteran

Joined: Mon 01 May 2006, 23:25
Posts: 4215
Location: Jomala
Kör: Allt med motor
Såg just att flygen i showroom har poäng,men jag ser inte hur man får/ger poäng???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Sep 2007, 20:26 
Offline
mp.net beroende
User avatar

Joined: Wed 02 Mar 2005, 22:05
Posts: 1629
Location: Mariehamn
Kör: Bil
Jepp, du såg helt rätt, du är uppmärksam.

Det har kommit in klagomål om att showroom börjar se ut som en lekstuga med den ena objektet risigare än det andra. Det har gjort att dom som verkligen har fina pärlor inte vill beblanda sig med dessa, men vi vill ju ha så många i showroom som möjligt så därför skapade jag ett röstningssystem som förhoppningsvis ska skilja dess åt, ju högre snittpoäng ju högre upp på listan kommer ditt objekt.

De som kan rösta är registrerade i forumet som är inloggade i showroom. Anledningen till att vi inte sagt nåt om det ännu är för att det inte riktigt är klart ännu, lite grafiska justeringar som ska göras bara. Men nu lär folk få veta om det så jag tömmer databasen med alla röster och så lägger vi den i skarpt läge. Tänk på att det är en röst / person / objekt, så rösta med omtanke, din röst går inte senare att ändra ÄNNU iaf, kanske i framtiden gör vi det möjligt att ändra sina röster :)

Såå, alla in o rösta för fullt nu så vi får någon ordning där :lol:

_________________
///M3-Power

Åk före du så väntar jag på dig där.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Sep 2007, 22:50 
Offline
Motorportalare
User avatar

Joined: Tue 29 Mar 2005, 15:07
Posts: 974
Gillar det här skarpt! Nu kanske folk lägger en kommentar också, alltid kul att höra folks bu eller bä!

Ni kunde väl ha gjort det här i morrn istället, så skulle jag hunnit lägga upp en vettig bild nu när jag lagt på kolfiber huv och allt! ;)

_________________
Rikard Järvinen - ÅMK:s självutnämnde konbanegeneral ;)
"When I die, I want to die like my grandfather -who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car" -Okänd


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007, 13:47 
Offline
Avancerad medlem
User avatar

Joined: Mon 26 Jun 2006, 14:18
Posts: 159
Location: Helsingfors
Var ju riktigt kul med att man kan rösta :D Man måste ju vara inloggad för att kunna rösta, skulle man inte då kunna ha också att man måste vara inloggad för att kunna skriva en kommentar. Kanske man på det sättet kunde få bort lite onödiga dumma kommentarer.. :roll:

_________________
Elin Lindqvist


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007, 16:26 
Offline
Veteran
User avatar

Joined: Thu 11 Jan 2007, 09:21
Posts: 2718
Location: Emkarby
Kör: Helst Kawasaki
Elin wrote:
Var ju riktigt kul med att man kan rösta :D Man måste ju vara inloggad för att kunna rösta, skulle man inte då kunna ha också att man måste vara inloggad för att kunna skriva en kommentar. Kanske man på det sättet kunde få bort lite onödiga dumma kommentarer.. :roll:

håller med till 100% där :D

_________________
David Boman
Crossektionen, 040 76 75 808


Kawasaki KXF 250


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007, 16:28 
Offline
mp.net beroende
User avatar

Joined: Wed 02 Mar 2005, 22:05
Posts: 1629
Location: Mariehamn
Kör: Bil
Elin wrote:
...skulle man inte då kunna ha också att man måste vara inloggad för att kunna skriva en kommentar. Kanske man på det sättet kunde få bort lite onödiga dumma kommentarer.. :roll:

Jodå, det går att göra så att man måste vara inloggad för att kunna kommentera, men då tror jag mycket av kommentarerna försvinna.
Okej, mycket av skitet försvinner, men har på känn att folk som vill kommenterar "amen just fan ja, man måst logga in, ähhh, då ork ja int" <--- medelålänningen :D

_________________
///M3-Power

Åk före du så väntar jag på dig där.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007, 16:32 
Offline
Veteran
User avatar

Joined: Thu 11 Jan 2007, 09:21
Posts: 2718
Location: Emkarby
Kör: Helst Kawasaki
Cambudgie wrote:
Elin wrote:
...skulle man inte då kunna ha också att man måste vara inloggad för att kunna skriva en kommentar. Kanske man på det sättet kunde få bort lite onödiga dumma kommentarer.. :roll:

Jodå, det går att göra så att man måste vara inloggad för att kunna kommentera, men då tror jag mycket av kommentarerna försvinna.
Okej, mycket av skitet försvinner, men har på känn att folk som vill kommenterar "amen just fan ja, man måst logga in, ähhh, då ork ja int" <--- medelålänningen :D

du har också en poäng, heh :P
men jag tkr nästan att alla kommentarer som jag läst i showroom så kommer nog de flesta av reggade personer här på forumet.. iaf så har de samma namn :roll:

men det är väl lite både och säkert. jag tror inte vi sku gå någon större "förlust" på det, utan tvärtom. det komma flera hit till forumet och "skitkommentarerna" sku försvinna. jag tror bara vi tjänar på det (?)

_________________
David Boman
Crossektionen, 040 76 75 808


Kawasaki KXF 250


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group