Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Thu 28 Mar 2024, 16:34

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Apr 2008, 15:31 
Offline
Avancerad medlem

Joined: Mon 17 Mar 2008, 08:18
Posts: 120
Location: Saltvik
Nu har man varit förbi vpt då... Och nu var det inga elever där istället, men Christian var där. :? konstigt...
Men det skulle gå bra att svarva till det i delrin och det skulle väl vara klart i slutet av nästa vecka. Men jag hade lite brottom när jag var via, så jag glömde fråga vad det skulle kosta :oops: Så ifall någon vet så kan ni väl höra av er...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Apr 2008, 19:22 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Mon 31 Jul 2006, 22:03
Posts: 305
Location: Mariehamn
TheWho wrote:
Det är till framgafflarna till en monkey, dom som har haft en vet att dom inte är så överdrivet bra... ;)
Tänkte ta o sälja den, men jag gissar att man kanske får lite mer om framgafflarna inte glappar 2cm när man bromsar. Och 2cm är ingen överdrift... :?


Var precis samma på min monkey! Hade den avreggad tills lillsyrran skulle börja köra och det var ju ett helskota å få den genom besiktningen sen när den skulle igång igen eftersom framstötarna glappade så tusan.... och då bytte jag alla "bussningar" å hylsor i gaffeln men de räckte tydligen inte ändå... så då vart jag förbannad så då tog jag å lindade bussningarna med eltejp så att de satt tajt å höll för besiktningen iaf! Funka klockrent! :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Apr 2008, 18:14 
Offline
Avancerad medlem
User avatar

Joined: Sat 06 Jan 2007, 15:04
Posts: 103
Location: Jomala
Peabe wrote:
Var precis samma på min monkey! Hade den avreggad tills lillsyrran skulle börja köra och det var ju ett helskota å få den genom besiktningen sen när den skulle igång igen eftersom framstötarna glappade så tusan.... och då bytte jag alla "bussningar" å hylsor i gaffeln men de räckte tydligen inte ändå... så då vart jag förbannad så då tog jag å lindade bussningarna med eltejp så att de satt tajt å höll för besiktningen iaf! Funka klockrent! :lol:


Haha! Eltejp har många användningsområden! :D
Hur blev det riktigt med monkeyn sen Peabe? Du var ju hit och slipade motorkåpa så den blev riktigt fin! Men jag såg aldrig något mer av den moppen. Om det nu inte finns material till en projekttråd så kan du väl slänga upp nån bild hit iaf? Om jag inte missminner mig så har en fågel viskat om att den vart bra.

/Os.

_________________
Datsun King Cab -84
Suzuki Gsxr 600LB -02
Husaberg 650FE -04


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group