<!--QuoteBegin-TantGron+7 May 2006, 20:04 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (TantGron @ 7 May 2006, 20:04 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hatar att upprepa mig själv, men verkligen glänsande bilder! Tog du någon "in-car" bild när du åkte?

Du har verkligen fått närhetskänsla i bilderna, vilken kurva stod du i?
Var det någon annan bil med föutom BMW och Porschar? Förstod att vissa klubbar hade fått inbjudan att komma och köra mot ersättning på 550 kr (tror jag det var), däribland Svenska Hondaklubben.
Det var inget vidare om det var någon som kvaddade bilen!! Den skulle inte gå att fixa upp då? I vilken kurva var det han vurpade och vad var orsaken? Fan vad jag skulle gråta om det gick så illa, det är en hel del stålar som ryker då. [/quote]
Tack för de fina orden

Roligt fall någon uppskattar bilderna

Nä. Det gick så jäävla fort att jag hade fullt upp att hålla i mig! Jäkla duktig på att ratta sin bil! Den satt verkligen fast i vägen! Har det på film dock. Han hade en jäkla smidig kamera från Teknikmagasinet kopplad till sin kamera. Kan försöka beskriva det någongång!

Jag gick runt hela banan men stod mest där flaggposterna var! Där upplevde jag att man fick bäst bilder. Har många fina bilder från Cup tävlingarna med action i!
Det var Audin där förutom BMWna. Någon saab också men det var för att han inte körde BMWn sin. Audina tukta också på för fullt!
Nä vurpan va rätt nära mig. Efter kurvan ut mot start o mål rakan. Han slappna av då han såg avflaggningen o fick släpp o gjorde typiska felet att släppa av gasen o stå på bromsen så det sluta med att hjulen låstes o han for in i räcket. Tyvärr är nog den bilen utom räddning. Den såg inte vacker ut framtill. Tror motorn o lådan fick sig! Man måste komma ihåg att det är en hög insatt man kör med då inga försäkringar täcker! En gammal e30 kan man skrota utan att världen går under men en ny m3a är nog inte det roligaste.
Många fick sig nog en tankeställare och det är tråkigt att man måste lära sig den tuffa vägen

Nu ska jag bara gå igenom alla bilder

//Edvard