<!--QuoteBegin-MickeM+14 Dec 2004, 22:33 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (MickeM @ 14 Dec 2004, 22:33 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Det är nog som Edvard säger. Ska huven vara svart, då skall det vara kolfiber.
Men tona rutorna liite mer lika fram som bak... (kanske)
Listerna montrealblåa dom med...
Sen är det att börja under skinnet!
Bilen är snygg sen... finns det nån snyggare E30 på Åland? Räcker inte det?
Under 7s 0-100 måste du ju klara... sen byta bort till nästa projekt?
Många som tror deras E30 klarar det.. men... =)
Justja.. sen skulle du ju vinna en ljudbyggestväling också.. hoppas de drar igång nån nu i sommar, och inte bara har bullermätning.
Men du får sätta lite fart nu.
[/quote]
Helt rätt! I med ny motor nu matts! Vill bli ifrånåkt då jag kör pappas bil
Hihi. Om inte annan motor så handla diesel vev o 323 stakar, 286 gradare, nytt plenum, extractor, aggresivare map, nya ventilfjädrar o ett varvstopp på 7000. Sen vill jag komma o åka! O då borde den fixa 0-100 på 7? Bör få lite över 200 hk med den där setupen. Har för mig att det var någon på autopower som bänkade sin motor till 231 hk med typ den där setupen!
Kan du testa göra shadowline på den i PS. tror fan det vore helt rätt! O sen lite svag toning runt om.
Även fast det är kolfiber så tycker jag du inte ska låta det va olackat. Kolfiber är helt rätt som tanke, men i samma färg som resten isf IMHO. Vet ej fall kolfiber matchar blått så bra. Inte riktigt komplementfärger.
mvh,
Edvard