<!--QuoteBegin-edvard+19 Apr 2006, 19:26 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (edvard @ 19 Apr 2006, 19:26 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Lotus Omega+19 Apr 2006, 20:21 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Lotus Omega @ 19 Apr 2006, 20:21 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-edvard+19 Apr 2006, 12:30 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (edvard @ 19 Apr 2006, 12:30 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Har inte många börjat köra med VEMS istället nu? Det ska väl ha autotune och fler avancerade funktioner.
//Edvard [/quote]
ähh, autotune, det låter för lätt B) [/quote]
För en som mig som inte är riktig mappningsnörd tror jag det är svårt att få det bättre än autotune o det är trots allt det som räknas fall man vill att prylarna ska hålla

Surt att lägga 60 000 kr i en motor o mappa den galet så det rasar. Men jag ser din poäng. Matts på forumet har ett MS liggandes vet jag (vi har ett Haltech också som säkert lossnar till en vettig peng) som han aldrig kommer få i bilen ändå..
//Edvard [/quote]
Absolut håller jag med dig angående fördelar med autotune, det e väl så att smaken e som baken
Men man lär sig en jäkla massa när man pillar med mappning på MS då allt ska från grunden, men i vissa fall tror jag nog autotune e väldigt fördelaktigt, beroende på motor setup, och hur mkt tid man vill offra på mappning B)
Ps, Vad är det för Haltech??