Men nu är det ju så att man måste MARKNADSFÖRA motorsporten också.
No shit sherlock!
Det ramlar inte ned stekta sparvar från himlen av sig självt, man måste jobba för det.
Jag vill hävda att motorsporten har precis så dåligt med utrymme som vi förtjänar.
Varje gång pingis, simning, fotboll, höjdhopp gjort det minsta lyfter de luren eller drar iväg en pressrelease!
Heder åt Fredlund, Rally-Nordin och om jag själv får skryta ART,
med fler som efter varje race drar iväg pressreleaser oavsett om det gått bra eller dåligt.
Efter varje pressrelease har det funnit liten notis i de lokala tidningarna.
Tycker man det är svårt att skriva så kan man ringa in.
Så sätt igång! Inget inom motorsport är för litet att skriva om, tex så är jag förvånad över att ingen av tidningarna skrivit om de snyggt ombyggda bilar vi har på holmen, kan det bero på att de tidningarna inte själva ringer runt eller kanske man inte vill figurera i pressen...?
/A