Det kommer under høsten att dyka upp en ledig tjænst hos en bekant i Køpenhamn. Jobbet ær Tekniker på en bilrecond firma. Det ær en tidsbestæmd tjænst på 1 år med møjlighet till førlængning. 3 månaders prøvotid.
Tjænsten kan efter 1 års tid eventuellt bytas till Stationschef om ni visar intresset och visar att ni ær kapabla till ansvaret.
De ligger ca 10km utanfør centrum i nya fræscha lokaler på 500kvm. Arbetsuppgifterna ær tvættning, polering, invændig rengøring och andra uppgifter såsom lagerarbete, kundmottagning, hæmtning och leverans av bilar osv.
Løn: 37,5 timmar per vecka mån-fre 07.30-16.00 1 timmes lunch 11-12
Fast månadsløn på ca 13500DKK. Men lønen diskuteras individuellt då den kan skilja lite beroende på erfarenhet och dylikt.
Boende kan eventuellt ordnas.
Krav:
- Min 18 år gammal med B kørkort.
- Du skall hantera engelska bra i både tal och skrift.
- Du skall vara positiv och inte vara rædd før att ge det lilla extra.
- Du skall vara tillgænglig from måndag 13.08.07
Vill du se något annat ær lilla Åland ta chansen och var med i en spænnande vardag som bjuder på en massa roligt!
Anmæl ert intresse till mig, Thomas
Denna info vill jag ha:
- Namn, signum
- Adress
- Telefonnummer
- de tre senaste arbetsplatserna under en 5 års period. Om samma under de senaste fem åren skriv då endast den
- Referenser på ovanæmnda
- Utbildning. Vi vill inte ha dina betyg men vill gærna veta vad du ær utbildad till och om du ær utbildad
- Framtidsmål. 5 år framåt
- Varfør vill du ha jobbet
Du kan skriva på svenska eller engelska.
Om ej denna information ær bifogad beaktar de inte din ansøkan.
maila till:
thomas.carlsson@aland.net