Citerar mig själv från sida ett på reglerna för denna ordorm.
Man ska skriva 4 ord var och berättelsen ska få ett sammanhang.
Observera 4 ord!
Ex. Jag skriver: "En vacker dag när", så ska nästa skriva typ: "jag gick till färgaffären"...
Har någon hunnit skriva före dig måste du ändra ditt till annat så det verkligen får ett sammanhang.
Detta kan bli en lång rätt rolig grej att läsa
Så här långt är sammanfattningen denna:
Jag satt och funderade på en stubbe igår varför jorden är rund? Då insåg jag att min drivaxel var av vilket borde åtgärdas, men jag har ej råd för jag är pank som en kyrkråtta men jag äger ju en rostig potatishacka från belgien som min farfar hitta i afrika som jag kan tänkas sälja och tjäna en hacka för en plåtburk och en kopparspik kan jag laga en trasig Bmw som står hemma i garaget bland kompostkärl och mammas Stiga gräsklippare som är Turbokonverterad med ett hx40 samt mekanisk insprut från en tröska i sund som farfarsfar ägde 1925. Men gammelgubben har ju dött för flera år sen. Då fick jag en ko med rabies och ett par foppatofflor gjorda av gamla kondomer som faktiskt smakade banan. Fast de nu var en mörk, kall vinter såg jag en kamel som var av senaste modell oj tänkte jag, den måste jag bara ha undrar vad den kostar? Oj, det var ju hur billigt som hellst endast en flaska wiskey av bästa rökt kvalite som jag ändå stal från lillsyrrans gömmor. Nu kommer lillsyrran att gå lös som Jesus själv och heil:a högt som Hitler. Morsan kommer få spader när hon märker att syrran är på smällen med sin pappas kompis. Tråden har spårat ur. Vems fel är det? En trasig kondoms fel och det resulterade i att banan smaken försvann längst ut på tungan medans pappas kompis trodde han drömde och sköt in bananen där bak ini avgasröret på moppen men vaknar och märkte att han hade gjort En Runar i rondellen sprängt en ful Honda och pissat på en ful BMW. HJÄLP, ring polisen nu. Nej dom äter korvar och rånat Rökka med!!! Nu åkte dom fast med korvarna i handen. Ketchup i innerfickan och pengar i madrassen + men dom skyllde på moppe pojkarna på Edos. Men dom visa röven till förbi gående herrar. Sugna på prinskorv såklart saltade och sockersöta flickor på tandemcykel åkte hem igen. Grät sig till sömn och vaknar pigg o deprimerad av allt som Eskils snöslunga ställde till med hemma hos volvomannen. Grarageänkan svor över JS som inte hjälpte till med att få ut MrX från kyrkan i söndags som fortfarande var full av rc flyg som hängdes i kyrkans tak. Men till slut kom kyrkans ordningsvakter och tog ner ett flyg åt MrX. Han blev då så glad att han bad en stilla bön snälla gud ge mig en helikopter istället och en Bmw-turbo som han kan ha till att klippa djäkenfältet. Men då sade pop sixten please please please dont häll gröt i kaffepanna och koka tills allt har bränt vid sig. Men sen kom Dawson och sade: -Luktar hembränt och grillade bmw-nissar. Gråtande slängde han sig ner i mammas famn och sa att det magiska ordet mamma jag är avundsjuk på Shade för han har fiber kalsonger och kolfiber mössa. Jaja Men hur gick Svenne Rubins gamla Amazon? Helt fantastiskt med den sa Bosse bildoktorn och tittade på bilen lite, men den är ju ingen amazon, det är en rolig tråd som hänger från Tobbes tröja. Hmm, vad ska vi skriva nu då? Jo,om hur motorportalen kom till janå det vet juh Micke av alla här helt klart
_________________ Har ni som skriver ut vad som helst på nätet funderat på de här? Man skriver ut elaka kommentarer om en person. En sak du skriver på internet blir sedd av många. Du blir anmäld. Du blir fälld. Och du har just givit den personen en massa pengar
Last edited by Annica on Thu 05 Feb 2009, 23:29, edited 1 time in total.
|