Då får jag tacka för välkomnandet!

Jag e sedan 6 år utvandrad till sverige p.g.a skola och jobb, men kommer regelbundet på visit "hem ti hålmen".
Nu är det ju ett bra tag sen jag pysslade med bilar, de sista 2 åren innan jag stack till swe, hade jag en fyradörrars sierra som jag lekte lite med. Den var guldfärgad, och för att kompensera den fula färgen så stylade jag upp den så gott det gick med bl.a 17", vinge,tonat,sportsystem,sänkningssats samt ett litet ljudbygge också...
Innan dess rattade jag en hårt fjortisstylad civic -89 som (tyvärr?) lever än i denna dag, och den finns nog kvar bara för att påminna mig om mina gamla synder

På grund av en kombination av tidsbrist, platsbrist och generellt höga levnadskostnader i sthlm, så har bilhobbyn kommit lite i skymundan de senaste åren, men nån gång hoppas jag väl kunna komma igen eftersom det är så förbaskat roligt med hottade bilar

Så om ni inte har nåt emot en "hangaround", så e jag gärna med och "käftas" lite på forumet trots att min bil nog inte kvalar in...(svenskreggad dessutom)

Om ni undrar så kan jag ju avslöja att jag härstammar från de vilda och delvis oupptäckta delarna av norra sund...