Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Fri 29 Mar 2024, 01:07

All times are UTC + 2 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Att registera sig
PostPosted: Sat 26 Aug 2006, 23:43 
Offline
Inventarie
User avatar

Joined: Fri 12 Nov 2004, 15:27
Posts: 16613
Location: Solkusten
Att registera sig som medlem på motorportalen är kostnadsfritt. Det tar några minuter och det du behöver göra är att klicka på länken "Bli medlem" i listen ovan till höger. Du väljer att godkänna (eller ej) de regler vi satt upp för användandet av portalen, samt väljer ett användarnamn och lösenord. Det finns även ett flertal tillvalsfält du kan välja att fylla i, men det är dock inte nödvändigt. Det du måste fylla i är användarnamn, e-postadress, lösenord, ort och bekräftelsekod. Ange koden exakt så som du ser den. Koden är känslig för stora/små bokstäver, och noll har ett diagonalt streck genom sig.

Ort: ska fyllas i

När du så är klar med din "ansökan", kommer portalen att skicka en bekräftelse till den emailadress du angett. Det gör vi för att säkerställa att de emailadresser som anges är giltiga, och att du är kontaktbar för oss (om du så önskar).

Genom att registrera dig går du med på att binda dig till våra villkor och regler.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inloggnings- och registreringsproblem

Varför kan jag inte logga in?
Har du registrerat dig? Du måste registrera dig för att kunna logga in.

Varför behöver jag registera mig?
Eftersom detta är ett publikt forum som vi modererar måste vi ha någon kontroll över vem som kan använda forumet.

Varför blir jag automatiskt utloggad?
Om du inte kryssar i Logga in mig automatiskt när du loggar in så kommer du endast att vara inloggad under en begränsad tid. Det för att förhindra att någon missbrukar ditt konto.

Jag har glömt mitt lösenord!
Ingen panik. Även om ditt lösenord inte kan läsas så kan det ändras. För att göra detta gå tillbaka till login-sidan och klicka på Jag har glömt mitt lösenord.

Jag registrerade mig för ett tag sen, men nu kan jag inte logga in längre?
Antingen så har du skrivit in fel användarnamn/lösenord (kontrollera med det email du fick när du registrerade dig), eller så har någon administratör tagit bort ditt konto av någon anledning. Om det skulle vara på det viset så kanske det var för att du inte hade skrivit något? Det är ganska vanligt att man rensar inaktiva användare som inte har postat någonting för att minska storleken på databasen. Försök att registrera om dig och var lite mer aktiv.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Bra att veta

Vad är en Moderator.
Moderatorer är individer vars jobb är hjälpa personer och att kontrollera så att våra forumsregler följs. De har rättigheterna att redigera och radera inlägg och att låsa, låsa upp, flytta, ta bort, och dela upp trådar i det forum de modererar.

Vad är en Administratör.
En Administratör är en person som har den absolut högsta nivån av kontroll över hela forumet. Dessa personer kan kontrollera alla aspekter av forumets drift vilket inkluderar att sätta rättigheter, bannlysa användare, skapa användargrupper och moderatorer, etc. De har också fulla moderatorrättigheter i alla forum.

Kan jag ändra min ranking?
Nej men Administratören har satt upp en stege där fler inlägg automatiskt flyttar dig till nästa grupp. Du börjar som nyregistrerad.

0 Inlägg - Nyregistrerad
1-10 Inlägg - Ny
11-50 Inlägg - Besökare
51-100 Inlägg - Medlem
101-200 Inlägg - Avancerad medlem
201-500 Inlägg - Rutinerad medlem
501-1000 Inlägg - Motorportalare
1001-2000 Inlägg - mp.net beroende
2001-5000 Inlägg - Veteran
5001- Inlägg - Inventarie

Mera info faq.php#top

Mvh
Mr X

_________________
Rc Åland på facebook - https://www.facebook.com/alandRC/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group