Alex92 wrote:
Okej jo jag har kollat på eBay dom har hela kåpsett till R6an Årsmodell 99-02 Jag har 00a och då är undertail och allting med + att det finns ca 10 färger och välja på inte så dyrt heller ligger mellan 270-340 dollar tror du att det skulle vara något att ha?
Det funkar bra att beställa via eBay då? Blir det mycket tull/frakt ?
Låter väldigt billigt det där för ett helt kåpset enligt mig men varför inte. Är det kraschkåpor då lr? Antagligen är det glasfiberkåpor, å dom är ganska känsliga för å brytas å bändas på märkte jag med min undertail... Vill lätt spricka då dom är så jäkla hårda mot orginal plastkåpor som man kan böja lite hur man vill utan att de händer nåt.
För mig funka det jättebra! Man måste ju ha ett riktigt kreditkort bara men annars e de inga som helst problem! Sen reggade jag mig på PayPal innan, så man slipper lämna ut sitt kortnummer åt alla möjliga olika firmor man handlar från, så kändes det lite säkrare! Frakten brukar vara utskrivet vad den kostar till olika länder och regioner där någonstans på sidan i samband med priset. Shipping Finland lr nåt sånt får du leta efter. Du måste ju även registrera dig på eBay innan du handlar men de e ju bara första gången, sen e de bara å handla på! Sen när det kommer till tullen här på Åland så slås det på 22% på priset men det får man leva med bara om man vill ha de ända hem. Blir ju inga större summor ändå för såna där summor.