<!--QuoteBegin-Riedle+7 Jul 2005, 14:32 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Riedle @ 7 Jul 2005, 14:32 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-MickeM+7 Jul 2005, 07:41 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (MickeM @ 7 Jul 2005, 07:41 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Riedle+6 Jul 2005, 14:20 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Riedle @ 6 Jul 2005, 14:20 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hmm, varför är bilarnas reg.skyltar täckta? [/quote]
(Skumt, detta har jag redan svarat på i förrgår, men ser inte mitt inlägg någonstans!?)
Det är inte bra/populärt att hänga ut registreringsnumror på internet.
Typ som att lägga ut en bild på sig själv och namnet under.
Det är fler som sagt till när jag inte suddat över nummerplåtarna
än när jag gjort det. Så... enklast ta bort dem.
/MickeM[/quote]
Jag tycker ändå att i detta fall när bilarna fanns på en utställning så ska man inte behöva täcka deras skyltar. Om det finns behov för det så får ägaren själv göra det, alltså skruva av eller täcka skylten. [/quote]
Det ligger något i det du säger... men fast de gör en officiell utställning, får då
t.ex. jag lägga ut info om deras bilar på internet utan tillåtelse? Suddar man
brickan så är det ju lite frommare. Jag har ingen koll på regler, men antaligen
får man inte göra ett s*** med en kamera eller internet om man börjar rota.