<!--QuoteBegin-Cambudgie+9 Sep 2005, 14:42 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Cambudgie @ 9 Sep 2005, 14:42 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Quote:
Tja, vad säger man... de som for till Alastaro fick betala för att hyra banan för
att köra. Det kostade 183€ per timme.
Dom valde själva att åka dit, dom visste priset och accepterade.
Det va inget publikt evenemang, går inte att jämföra.
Quote:
Åland är för litet för att leva endast på
publik. Du betalar för allt som kan vara roligt... hyra film, se på bio, köra gocart,
resa, hyra skojiga evenemang, allt... varför skulle någon betala DIG för att DU
ska ha roligt? Förstår inte din logik.
När jag va yngre spelade jag fotboll, det va roligt, men inte behövde jag betala för att få spela.
Quote:
Det är ju inte så att dom går runt och ber dig
komma och köra...så som fester hyr en DJ. Det är ju i det här fallet DU som skall
ha roligt. Och publiken betalar för att få se det. Gröna lund.... där betalar DU för
att ha roligt.... inte får du 500kr när du kommer in på stället.
Går inte att jämföra, en heeelt annan sak.
Quote:
RockOff hyr in
artister. Dom jobbar med sin musik och tar således betalt. Dom ställer upp och
kommer och spelar.. dom gör det inte för välgörenhet eller för att dom har roligt
(alla ggr). Dom gör det för pengarna... Eller hur?

Preciis, artister tar betalt för att underhålla, helt riktigt.
Men varför ska vi, som underhåller, betala?
Quote:
Och btw... det är inte 37€ per repa. Det är 20€ för hela dagen och du kör så
mycket du får och hinner. 17€ för ÅMK medlemsavgift = massa rabatter. Köper
du en grej på ett ställe som är värt lite mer så har du sparat in en eller flera
års medlemsavgifter...
Hur som helst är jag inte intresserad om det ska kosta så där mycket, har helt enkelt inte råd, men så är det

[/quote]
Alltså du vet vad det kostar och väljer förstås själv...
<ironi>
Är det så att du är så underhållande för andra än dig själv, så du kan kalla dig artist, klart att du då ska förhandla med tävlingsledningen om att få betalt för att visa upp dig. Lycka till!
Annars kanske mamma pröjsar dojorna om du vill gå tillbaka till fjollbollen... :rolleyes:
</ironi>
Alltså är det nån som kan berätta vad det kostar att få hit tidtagningen från Sverige så kanske vi kan sluttjafsa om priset och bara köra och jämföra tidkort istället? Ronny vet du vad dom tar för att komma hit?
Kört utan tidtagning för att hjulgranen pajat har vi testat så många gånger genom åren så det är nog inget alternativ...