<!--QuoteBegin-Cambudgie+9 Sep 2005, 12:18 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Cambudgie @ 9 Sep 2005, 12:18 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-cossie+9 Sep 2005, 13:06 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (cossie @ 9 Sep 2005, 13:06 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->men man blir juh tilika medlem i åmk då, och dom har juh massa förmåner som man får tex billigare bensin på tb tror ja det var mm.
jag tyckte nog det var värt pengarna för det va riktigt roligt att köra[/quote]
Jo, man blir ju det, men jag har inget intresse av att bli det.
Billigare bensin? Inte får man plussa på sin rabatt som man har redan, tror jag.
Klart det e kul, skitkul, men inte värt att lägga så mkt pengar för en repa.[/quote]
Tja, vad säger man... de som for till Alastaro fick betala för att hyra banan för
att köra. Det kostade 183€ per timme. Åland är för litet för att leva endast på
publik. Du betalar för allt som kan vara roligt... hyra film, se på bio, köra gocart,
resa, hyra skojiga evenemang, allt... varför skulle någon betala DIG för att DU
ska ha roligt? Förstår inte din logik. Det är ju inte så att dom går runt och ber dig
komma och köra...så som fester hyr en DJ. Det är ju i det här fallet DU som skall
ha roligt. Och publiken betalar för att få se det. Gröna lund.... där betalar DU för
att ha roligt.... inte får du 500kr när du kommer in på stället. RockOff hyr in
artister. Dom jobbar med sin musik och tar således betalt. Dom ställer upp och
kommer och spelar.. dom gör det inte för välgörenhet eller för att dom har roligt
(alla ggr). Dom gör det för pengarna... Eller hur?

Och btw... det är inte 37€ per repa. Det är 20€ för hela dagen och du kör så
mycket du får och hinner. 17€ för ÅMK medlemsavgift = massa rabatter. Köper
du en grej på ett ställe som är värt lite mer så har du sparat in en eller flera
års medlemsavgifter...